Bil og telefon

Har du handsfree telefon forbindelse i din bil eller taler du blot normalt i telefon når du køre bil?

Jeg har ikke håndfri telefon i bilen, og jeg taler ikke i telefon, når jeg kører :slight_smile:

jeg har ikke “håndfri” men min telefon er på højtaler når jeg kører bil… dvs. jeg har begge hænder fri …

jeg har handfree…men jeg tager ikke telefonen anyway når jeg kører bil…jeg ringer tilbage

Jeg har en bluetooth, men der er aldrig strøm på den, for jeg taler aldrig når jeg kører.
Vil folk mig noget, så kan de sagtens vente til jeg ikke kører mere… eller fx lægge en besked :wink:

Min bluetooth er gået i stykker, så pt snakker jeg i mobilen, men skal have købt en ny :slight_smile:

Har ikke håndfri og snakker derfor ikke i mobil når jeg kører…

Jeg sætter min på højtaler - Men bryder mig generalt ikke om at snakke mens jeg kører…

taler aldrig i tlf når jeg kører bil, så der er ingen håndfri dims i bilen, har dog mulighed for blåtand, men har ikke sat det op, for jeg ved jeg aldrig kommer til at bruge det, ingen samtaler er vigtigere end at de ikke kan vente 5 min til jeg har mulighed for at holde ind til siden og snakke i tlf, er fru tonya med i bilen tager hun altid min telefon. jeg mener ganske enkelt at telefoni af chaufføren burde forbydes uanset om det er håndfrit end håndholdt

jeg ta’r som regel telefonen, råber “jeg kører bil” ind i den og smider den fra mig…

Ingen håndfri, som hovedregel heller ingen samtale under kørsel, men kan under specielle omstændigheder godt finde på at tage den, dog aldrig i byen…

Jeg har prøvet at snakke i telefonen, samtidigt med at jeg kørte bilen … men var ikke engang nået ud fra min indkørsel, før jeg havde trukket ledningen ud af stikket :frowning:

Jeg har håndfri monteret fast i bilen.
Den er sat op med dobbelt-kort til min ‘almidelige’ mobil, hvis den ‘almindelige’ ikke besvares stilles videre til den i bilen.

Jeg bruger den en del, men ikke til vigtigt, hvor man skal tænke alt for meget, mest til korte beskeder alá så er jeg på vej og den slags.

:slight_smile:

jeg har headset og taler afsindig meget i tlf mens jeg kører…

alt det jeg ikke har tid til at ringe om i dagtimerne klarer jeg mens jeg alligevel har spildtid på vejen

Jeg tager ikke telefonen i bilen… har ellers mulighed for at koble den til håndfri eller via bluetooth kombinere den med gps…