Billed-spam fra Aalborg Zoo

Billederne er fra den 14/06-09 dvs. ca en måned gamle, men derfor skal i da ikke snydes…

Det var en dejlig dag, men en masse dejlige dyr…
Eeeelsker zoo…

Og den dejlig isbjørnemor med sin unge… Den er bare kær…

Læg mærke til at den ene giraf har tungen ude:-)

Er du vimmer, hvor er sådan en han-søløve stor. Prøv lige og se hans hoved…

Læg mærke til den lille ælling, som fredeligt går og spiser sammen med dem…

Det var det for denne gang… :):slight_smile:

Skønne billeder af nogle meget flotte dyr - du er altså en god fotograf Sussie. Tak for synet!

det er altså nogle VIRKELIG smukke billeder du har fået taget Sussie!!! de er fanget fænomenalt godt!!!

Hvor er de billeder bare rigtig gode. Tak fordi du delte :slight_smile:

Skønne billeder :slight_smile: og dejligt at se isbjørnene- de var jo stadig lukket inde, da vi var deroppe juleaften.

Tusinde tak for de søde kommentarer…

Jeg elsker at tage billeder, og det undre vel ikke nogle hvis jeg siget, at dyr er mit yndlings objekt…

Jeg var i zoo sammen med min kæreste og svigerforældre, de grinede og rystede på hovedet, da jeg efter endt tur meddelte at jeg havde taget over 100 billeder… hehe…

Her bliver det også til kangt over 100 billeder, når vi har været afsted.
Du ved godt, at de har gratis adgang derinde juleaften ik`? :thumbup:

Vi har været afsted juleaften 3 år i træk- ved dog ikke om det bliver til noget i år, da jeg gerne skulle føde 12 dage før jul.

Nej det vidste jeg ikke. Det kunne bare være super hyggelig…
Desværre holder jeg altid jul hos mine forældre på Djursland…

Tak for nogle dejlige billeder (der godt måtte have været større) :stuck_out_tongue: Det må have været en super dejlig tur :slight_smile:

Skønne dyrebilleder :wehuu::wehuu::wehuu:
Tak for kigget :thumbup:

Flotte billeder. Jeg er vild med giraffer :slight_smile:

Tak for billederne :wehuu:

Denne her fyr

Ham har jeg også fotograferet. Jeg tror h*n er meget vild med at blive foreviget :klapper: Se selv -engel

Hehe, h*n er bare sød…

:tak:

Tak for en dejlig billedserie - det var næsten som at være der selv.

:inlove:

Sussi der er da kun et billede af din familie -høhø:p:tihi:
Tak for kigget. Jeg elsker også zoo men mine unger gider ikke hver gang vi har været derude så er de på legepladsen og det er en lidt syr legeplads når vi har sæsonkort til fårup sommerland …
men måske engang når jeg bliver gammel og grå så kunne jeg måske besøge zoo i fred og ro…