Billeder af kattene

Jeg viftede lidt med en drillepind igår og Nina knipsede billeder, og synes vi fik nogle ganske fine billeder - især i betragtning af det dårlige lys til det :slight_smile:

Mikki

Ben

May

Mors fjollekat :hjerte:

Som nogle gange gør gæster helt nervøse, når hun sidder på spisebordet og miauver af dem for at de skal nusse hende - man forstår slet ikke hvorfor? :engel2: :tihi:

McCoy

De to drenge troede vist begge at de skulle deltage i ugens konkurrence :tihi:

Best buddies :slight_smile:

May :inlove: :inlove: :inlove:

Billedet af McCoy kommer desværre ikke frem…

[QUOTE=Lykke;1256130]May :inlove: :inlove: :inlove:

Billedet af McCoy kommer desværre ikke frem…[/QUOTE]

Der er der nu - havde fået lagt det forkerte op først så var lige inde og rette :slight_smile:

[QUOTE=Eva K;1256129]Jeg viftede lidt med en drillepind igår og Nina knipsede billeder, og synes vi fik nogle ganske fine billeder - især i betragtning af det dårlige lys til det :slight_smile:

May

Som nogle gange gør gæster helt nervøse, når hun sidder på spisebordet og miauver af dem for at de skal nusse hende - man forstår slet ikke hvorfor? :engel2: :tihi:

[/QUOTE]

Dejlige May! :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hun charmerede mig MEGET, da vi var på besøg. :hjerte: Men nu er jeg vant til vrælende divaer. :tihi:

Ham Ben, er da godt nok lidt lækker :savle:

De er da blevet helt ok de billeder :slight_smile:
Jeg er altså stadig helt vild med de der gabe-billeder… Utroligt at det lykkedes at begge blev fanget med de der grimasser :smiley:

Synes efterhånden at der begynder at være en del langhårede lækkermåse i din flok. Er du ved at videreudvikle Europeen:tihi:?

[QUOTE=velfa;1256136]Dejlige May! :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hun charmerede mig MEGET, da vi var på besøg. :hjerte: Men nu er jeg vant til vrælende divaer. :tihi:[/QUOTE]

Haha, sjovt nok så sad jeg netop og legede “finger leg” med hende da du skrev det der :tihi: (eller i hvert fald da jeg læste at du havde skrevet det)

Han er en rigtig sød og mild bette gut - det bliver lidt sjovt at se hvad dommerne siger til ham i Ribe :slight_smile:

[QUOTE=NinaA;1256149]De er da blevet helt ok de billeder :slight_smile:
Jeg er altså stadig helt vild med de der gabe-billeder… Utroligt at det lykkedes at begge blev fanget med de der grimasser :D[/QUOTE]

Ja, de er ikke sindsygt skarpe pga lyset, men til det her brug er de blevet virkelig fine :ok: Så tak for dem :smiley: Og ja, det var altså lidt sjovt at begge kunne gabe på helt samme måde :tihi:

Haha, altså May var her jo først :tihi: Og Ben er Caspers kat ikke min :fløjte: I hvert fald hvis man spørger Ben selv :høhø:

May er jo bare herlig :hjerte:
Ser ham Mikki ikke lidt arrogant ud? :tihi:

Det er altså en lækker flok du har dig der :hjerte:

[QUOTE=Skattekat;1256166]May er jo bare herlig :hjerte:
Ser ham Mikki ikke lidt arrogant ud? :tihi:
[/QUOTE]

May er meget underholdende - og meget sær :tihi:
Mhhm, joeh lidt gør han, han er ellers en meget sød og imødekommende kat - han eeeelsker at kysse :høhø:

Tak :smiley:

De er dejlige… men hvem er Ben :slight_smile: Det er jeg da gået fuldstændig glip af… eller også har jeg glemt det hvis jeg har observeret der var kommet en ny :wink:

Ben er Caspers maine coon :slight_smile: Han er fra min veninde Tine, der opdrætter maine coon. En rigtig sød og mild og knap så skarp dreng :høhø: Lige noget for Casper