Billeder af KONGEN

[quote=Johnny;182928]øv hvor er han altså helt vildt utrolig grim, eller osse er han ikke.
han er da bare så fantastisk nuserkær og smuk så det halve ku være nok.
der burde være en lov imod sådanne katte, hvad ligner det at smelte en mands hjerte på den måde[/quote]

Kære Johnny…

Elvis siger: Mor jeg gjorde det ikke med vilje - kan du ikke sige det til ham der søde Johnny…som siger, at hans hjerte er smeltet helt væk.
Hvad så med Johnnys dejlige katte.:?

De må gerne bo hos os…:wehuu:
Knus og kram fra KONGEN…

ÅÅHhh hvor ser han bare sød ud. Kæmpe krammer til ham fra mig. -kramer

Han er bare vidunderlig :wehuu:, og minder godt nok meget om Mette-pige og Jerry som små, men det er nu heller ikke så underligt -høhø

Tak for billederne Mona :slight_smile:

Han er helt uimodståelig … men jeg skal alligevel gøre mit bedste :tihi:

Når jeg møder ham, vil jeg være rigtig prinsesseagtig -fin
…måske han så vil give pote :sshh:

Han er da bare så dejlig en lille dreng:hjerte::wehuu::hjerte:

:hjerte::hjerte:

Jammmmmmen altzå… man sidder her og savler.

Sikke en holdning, sikke et blik, sikke en farve, sikke en SKØNHED !

:wehuu:

Han skal nok klare sig godt, både hjemme og på udstillinger.

:pote:

Han ser godt nok dejlig ud :wehuu:

:inlove:-love:inlove: Sikke da en dejlighed… så smuk, så nuttet… suk bare så lækker:hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke en sød mis, du har fået. Han ser godt nok charmerende og skøn ud. :inlove:

Stort tillykke med den flotte blå dreng… han er bare skøn:wehuu:

Hvor er han skøn :wehuu:

Jeg har MANGE gange været inde og tjekke det kuld ud på Mettes hjemmeside - for de er da totalt til at gå i brædderne over :love:-forelsket:love:

Et stort tillykke med ham -hop

[QUOTE=Churchtown;183300]Hvor er han skøn :wehuu:

Jeg har MANGE gange været inde og tjekke det kuld ud på Mettes hjemmeside - for de er da totalt til at gå i brædderne over :love:-forelsket:love:

Et stort tillykke med ham -hop[/QUOTE]

Lone du mangler da også en helt blå der i din række -høhø

Mette, nu ikke noget med at sætte mig ideer i hovedet!!! :shake:
Blå blotched tabby og blåmasket må gøre det for blå, ja de må!! :venter:

Og tror nu nok at jeg mener det denne gang, når jeg siger at jeg holder mig på 7 som max :stuck_out_tongue:

Men derfor kan man nu godt ligge som en pyt hen over tastaturet, når man ser de dejlige billeder af de blå drenge (incl. din Jerry) :wehuu:

Og det kommer vel at mærke fra en, som aldrig tidligere har brudt sig specielt om de blå :ups: :tihi:

[quote=Churchtown;183315]Mette, nu ikke noget med at sætte mig ideer i hovedet!!! :shake:
Blå blotched tabby og blåmasket må gøre det for blå, ja de må!! :venter:

Og tror nu nok at jeg mener det denne gang, når jeg siger at jeg holder mig på 7 som max :stuck_out_tongue:

Men derfor kan man nu godt ligge som en pyt hen over tastaturet, når man ser de dejlige billeder af de blå drenge (incl. din Jerry) :wehuu:

Og det kommer vel at mærke fra en, som aldrig tidligere har brudt sig specielt om de blå :ups: :tihi:[/quote]

Mette…man har vel et standpunkt - til man tager et nyt…:tihi:

Nååå hvor er han dog dejlig :wehuu:

Han er helt vidunderlig - og bliver med garanti feteret og forkælet!

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: