Billeder af missernes bedste "rum"

Min dejlige Uni jordens mest lalle gladeste pige…

Beijing som nyder at have fået selvskab af den fjollede Uni (uni ligger i baggrunden)


http://s16.photobucket.com/albums/b43/sannep/?action=view&current=P2090905.flv

Ved ikke lige hvor hendes forben blev af :?

Arthur som også er med på fjollebøljen…

Byron som sjællent orker kameraet… men her poser han gerne på de nye havemøbler :slight_smile:

Undskyld alle billederne :ups: men jeg kunne ikke vælge så mange fra :tihi:

Ååhhhvor er de lækre og hende Uni ligner da også en rigtig Fjolle - men en sød fjolle :wehuu:

Ja, den have har helt sikkert været den bedste gave, du kunne give dem :thumbup::thumbup:

Skønne fjollemisser, jeg er vild med det billede hvor mis står med hovedet i vandkanden.:smiley:
Knus Elin

Hvor ser dine katte glade ud. De nyder nok at være ude :slight_smile:

Ja det er jeg også sikker på og det er også den bedste gave til mig selv :gave:

[quote=Leopolds mor;220305]Skønne fjollemisser, jeg er vild med det billede hvor mis står med hovedet i vandkanden.:smiley:
Knus Elin[/quote]
DEn må være super spændende og vandet må være godt for her er freja

[quote=Lord Byron;220288]

[/quote]

Hvis hun er lige så hurtig som sin søster, så har hun ingen problemer overhovedet med at snappe insekter/fluer i luften :rock:

Skønne, skønne billeder :wehuu::wehuu::wehuu:

Der er ikke mindste tvivl om, at de alle nyder haven i fulde drag :thumbup:

Hvor er hun bare super dejlig. Det er hele din flok.

:tihi: nej hun er ikke så hurtig som en nindja :tihi: men hun prøver :inlove: men syntes det ser lidt klodset ud :smiley:

Sikke et godt billede - det fortæller bare så meget :ok:
Og skønt udtryk hos Uni :smiley:

De er lækre alle sammen :wehuu:

Herlige billeder af de skønne misser og sikken de nyder det :wehuu: :wehuu: :wehuu:

mega lækre billeder igen igen igen igen igen fra dig sanne…

KH Heidi, fanen af Lord Byronbabyer, store som små…de skal bare lige farves i andre maskefarver… :wehuu::rock::tihi::thumbup::D:p-what:pote::pote::pote::pote::pote:

[quote=Con Meo;220668]mega lækre billeder igen igen igen igen igen fra dig sanne…

KH Heidi, fanen af Lord Byronbabyer, store som små…de skal bare lige farves i andre maskefarver… :wehuu::rock::tihi::thumbup::D:p-what:pote::pote::pote::pote::pote:[/quote]

takker… hvad med tortie :stuck_out_tongue:
bare vent du skal nok få en crememasket i huset en gang med tiden :tihi: