Billeder af Sphynx

På vegne af Mig og Mille T er der her et par billeder af en sphynx hun har stiftet bekendtskab med

OMG WOW mangler ord -høhø

Ja man kan opleve mangt og meget på sine rejser rundt i Europa.
Dette er oplevet i Slovarkiet på Triangleshowet i maj 2009

ej puha…jeg synes altså stadig at de ser syge ud…og så er jeg oveni hatten dybt modstander af dyr med tøj på, de er dyr ikke dukker…

Tror nok det er i denne uge, der er et helt opslag med Sphynx i Se & Hør :slight_smile:

HUSK
Inden under vore dyr’s pels (hvor stor eller lang eller lille den end er) er de alle Sphynx’er :rock:

[quote=kamikaze;190789]HUSK
Inden under vore dyr’s pels (hvor stor eller lang eller lille den end er) er de alle Sphynx’er :rock:[/quote]

ja ligeså vel som vi alle under vores tøj er mennesker, men der er jo også forskel på hvilke man vil se i en bikini og hvem man ikke vil se i sådan en…ligesåvel som jeg så synes at katt bare ER pænere med pels…

Jeg har fuld forståelse for at en bar sphynx har brug for en trøje til at holde varmen i,det har mine devon rex’er også om vinteren,men ligefrem at bruge blonder og flæser…
Der går min grænse altså !
Det er stadig en kat og ikke en påklædningsdukke…:frowning:

[quote=Hanne N;190795]Jeg har fuld forståelse for at en bar sphynx har brug for en trøje til at holde varmen i,det har mine devon rex’er også om vinteren,men ligefrem at bruge blonder og flæser…
Der går min grænse altså !
Det er stadig en kat og ikke en påklædningsdukke…:-([/quote]

også det jeg mener med at de ikke bør have tøj på…naturligvis behøver skaldede dyr eller små og korthårede dyr et dækken eller lign for at holde varmen, men fandt engang en side (som jeg selvfølgelig ikke kan finde nu) med tøj til små hunde, og for pokker det var slemt…så slemt at jeg vil kalde det decideret mishandling…det var med hatte, sko, briller, blonder osv osv osv til de stakkels kræ…og så var “modellen” en lille bitte ting med en mega pels…DET synes jeg var synd…

Den er da sød! :slight_smile:

Kattene er ski da ligeglad med om dens trøje er med flæser eller om den er kedelig grå!!
Jeg forstår ikke I kan blive så forarget over at katten har en lyserød Prinsesse trøje på - nej vel er katten ikke en påklædningsdukke, men hvis den alleigevel skal have trøje på for at holde varmen, så ser jég altså intet forfærteligt i at den får noget på som slaven synes er sødt eller hvad det går ud på.

Jeg kán ikke se forskellen i at give katten lyserødt tøj på, og så dem der giver deres kat et flot “Bling-bling” halsbånd på?
Forskellen er vel at det er tøj eller? - det har da trods alt et formål, det kan jeg ikke se et halsbånd har, ud over at pynte altså?

Nej selvfølgelig skal katten ikke være “Påklædningsdukke”, og solbriller, sko mv. ser jeg ingen grund til at man besværer dyret med (med mindre det har en praktisk årsag - f.eks. politi-hunde som skal med ud til demonstrationer og ikke skal have glasskår i poterne). Men fordi trøjen som er til for at varme katten er lyserød - nej, der skal godt nok en hel del mere til at forarge mig :wink:

Jeg kan ligeså godt sige det som det er, når jeg får en Peterbald og den har brug for at have tøj på for at holde varmen, ja så får den altså også Pink trøje og tøse diller-daller på! - og ja, det ved opdrætter godt (ik Kira :wink: ).

/Mette

:s:S

Jeg har fuld forståelse for, at man hjælper et hårløst dyr med at holde varmen.

Men jeg kan ikke TÅLE at se dyr i diverse dragter, der er lavet for at ejeren kan fremvise sidste nye mode til hunde, katte, aber osv.

:prut:

Desuden er meget af det lavet af kunststof - og det er der fisme ikke meget varme i.

:s:S

:uha: … kunne de ikke grave mere frem om Anni Fønsby ??

Jeg bryder mig ikke om sphynx’er, men den er da kun pænere med tøj på :cool: