Jeg var et lille smut i Årslev og fik også taget et par billeder.
Først var jeg med, da Ina havde lille Blossom oppe til NOM. På det tidspunkt vidste jeg ikke, at den lille somali,
som Tine står med, er Pernilles Fanta
Så fik jeg også sneget mig med, da Finn Frode havde Caithlin til veteranbedømmelse.
“Hun vil gerne bestemme, men det skal hun ikke have lov til.”
Mette demonstrerer med Blossom, hvordan man viser en burmeser.
Hvad vil du? Kunne du ikke se, jeg sov?
Mikki var aldeles ikke interesseret i at tale med mig, selv om jeg havde fået lov af Eva.
Til gengæld var der et eller andet til venstre for buret, der fangede hans opmærksomhed.
Smukke Fanni med de grønne øjne.
Jeg vil næsten sværge på, at jeg faktisk hørte hende sige ganske almindeligt mjav
En af de meget få abyer. Jeg ved ikke, hvis den er, men jeg gætter på Pia Sloth. Den ville meget gerne snakke
Hende fik jeg lov at holde. Og jeg mener Fanta, ikke Pernille. En lille sprælsk størrelse (stadig Fanta), og
Pernille var ikke helt tryg ved det. Med god grund. Jeg har altid haft svært ved at fastholde mine egne
sprælske abyer.
Det ærgrer mig rigtig meget, at jeg ikke fik taget billeder af Anne P’s smukke, sorte orientaler. Min undskyldning må være, at jeg havde hænderne fulde af smuk, sort orientaler I øvrigt var der mange smukke, sorte orientalere i dag.
Tak for i dag, alle mine venner - ikke mindst Pia B, som jeg for første gang fik hilst rigtigt på. Det er dog ikke første gang, vi har set hinanden. Vi har faktisk været til bedømmelse sammen i - Brædstrup? Da Pia stadig havde Unni, og jeg havde Chili med