Billeder fra Årslev

Jeg var et lille smut i Årslev og fik også taget et par billeder.

Først var jeg med, da Ina havde lille Blossom oppe til NOM. På det tidspunkt vidste jeg ikke, at den lille somali,
som Tine står med, er Pernilles Fanta :slight_smile:

Så fik jeg også sneget mig med, da Finn Frode havde Caithlin til veteranbedømmelse.

“Hun vil gerne bestemme, men det skal hun ikke have lov til.”
Mette demonstrerer med Blossom, hvordan man viser en burmeser.

Hvad vil du? Kunne du ikke se, jeg sov?
Mikki var aldeles ikke interesseret i at tale med mig, selv om jeg havde fået lov af Eva.

Til gengæld var der et eller andet til venstre for buret, der fangede hans opmærksomhed.

Smukke Fanni med de grønne øjne.

Jeg vil næsten sværge på, at jeg faktisk hørte hende sige ganske almindeligt mjav :uha:

En af de meget få abyer. Jeg ved ikke, hvis den er, men jeg gætter på Pia Sloth. Den ville meget gerne snakke :hjerte:

Hende fik jeg lov at holde. Og jeg mener Fanta, ikke Pernille. En lille sprælsk størrelse (stadig Fanta), og
Pernille var ikke helt tryg ved det. Med god grund. Jeg har altid haft svært ved at fastholde mine egne
sprælske abyer.

Det ærgrer mig rigtig meget, at jeg ikke fik taget billeder af Anne P’s smukke, sorte orientaler. Min undskyldning må være, at jeg havde hænderne fulde af smuk, sort orientaler :slight_smile: I øvrigt var der mange smukke, sorte orientalere i dag.

Tak for i dag, alle mine venner - ikke mindst Pia B, som jeg for første gang fik hilst rigtigt på. Det er dog ikke første gang, vi har set hinanden. Vi har faktisk været til bedømmelse sammen i - Brædstrup? Da Pia stadig havde Unni, og jeg havde Chili med :slight_smile:

Tak for de skønne billeder! Dejligt at se så mange smukke katte og kendte menneskeansigter:)

Mange tak for dejlige billeder, nu når man ikke selv havde mulighed for at komme derovre :slight_smile:

Tak for et kig på den savnede udstillingsverden… vender frygteligt tilbage når killingerne er gamle nok… og øglen har fået sin pelspragt tilbage på sin nu temmeligt bare mave :stuck_out_tongue:

Badeanden har opført sig eksemplarisk i dag. Hun havde kun et par korte anfald af brok. Hun er blevet dygtig til at holde kæft i buret og hyggesove i hendes yndlings hule/seng. :hjerte:

Der var masser af dejlige katte, som jeg fik hilst på og forelsket mig i. :love2:

Tak, for de dejlige billeder. Det er altid hyggeligt at få hilst på udstillingerne. :smiley:

Hvis andre af jer har billeder fra Årslev, skal I selvfølgelig bare poste løs her i tråden.

Haha, ja ikke sådan når man bliver vækket midt i skønhedssøvnen :høhø: (Mikki)

Dejligt at se lidt billeder fra igår - og dejligt at vi endelig faktisk fik sagt hej til hinanden i Årslev :slight_smile:

Vægten af et kamera sammen med Sami ville ha’ bragt dig i knæ :høhø:

6 stks. sorte var der og jeg fik lov at gramse på de 5 af dem :inlove: … bliver altså nød til at få mig 1 mere :hjerte:

Som altid var det hyggeligt at møde kattetosser … tiden går så hurtigt i godt selskab, så tak for det :høhø: … jeg lærte rigtig meget på denne udstilling, især fik jeg sat en masse genetik på plads, så tak til Charly, Jan og Eva for at måtte plage dem … har helt sikkert snart flere spørgsmål :muhaha:

[QUOTE=galath;1262997]Jeg var et lille smut i Årslev og fik også taget et par billeder.

Først var jeg med, da Ina havde lille Blossom oppe til NOM. På det tidspunkt vidste jeg ikke, at den lille somali,
som Tine står med, er Pernilles Fanta :slight_smile:

Hende fik jeg lov at holde. Og jeg mener Fanta, ikke Pernille. En lille sprælsk størrelse (stadig Fanta), og
Pernille var ikke helt tryg ved det. Med god grund. Jeg har altid haft svært ved at fastholde mine egne
sprælske abyer.

[/QUOTE]

Super dejligt at se dig, Ingrid :slight_smile:
Jeg stod som steward og holdt nominering, da Fanta var til sin, så jeg nåede den desværre ikke. Tak for billeder :smiley:

Høhø, tro mig - jeg havde selv svært ved at holde styr på lille frøken 1000-ben :smiley: Du klarede hende nu flot :wink:

Ih altså, dejlige Fantapige :hjerte:

SusanneW’s Claus ringede til mig kl. lidt i elleve i dag og spurgte, om jeg ville med et smut ned og se på katte. Jeg stod på daværende tidspunkt i nattøj og skulle til at spise morgenmad :uha:
Meeen… Sådan et tilbud er jo ikke muligt at sige nej til, så jeg skyndte mig i noget alm. tøj, spiste min mad, pakkede noget ned, og vupti var jeg færdig før De kom :høhø: Jeg har virkelig også ekstreme udstillingsabstinenser efterhånden :ups:
Det var sååå hyggeligt :smiley: Dejligt at hilse på Jer, jeg stødte på :smiley: Bare selve køreturen derned og tilbage var fantastisk dejlig, og alt i alt et tiltrængt afbræk fra en ellers knap så sjov hverdag!
Jeg bliver altid glad, når jeg er i selskab med fellow Crazy Cat People :thumbup::rock:

Vi har ikke været så aktive med kameraet, så det er faktisk kun blevet peget på Louis :ups:

Rune og Louis holdt lidt i pote under deres middagslur :hjerte:

Nysgerrig og cool hos dommeren - også begge to :wink:

På scenen blev Louis målt og vejet…

… Og blev vist smukt frem af Pernille :inlove:

Jeg glemte selvfølgelig kameraet i dag, men fik tilsendt et fint billede af Florian fra Mette og Jesper v/ DK Rags of Silk, så jeg håber, det er i orden at jeg deler det her. Florian tog udstillingen ganske fint i dag. :slight_smile:

[QUOTE=Cecilie;1263129]Jeg glemte selvfølgelig kameraet i dag, men fik tilsendt et fint billede af Florian fra Mette og Jesper v/ DK Rags of Silk, så jeg håber, det er i orden at jeg deler det her. Florian tog udstillingen ganske fint i dag. :slight_smile:

[/QUOTE]

Han er da ikke nogen lille kat. Hvor gammel er det, han er nu? Og hvad vejer han? Altså - jeg er sikker på, han ser ud præcis, som han skal. Jeg ved bare ikke noget om Ragdolls.

Han er bestemt ikke en lille kat. :stuck_out_tongue: Han vejer i omegnen af 3,5 kg og er 4½ måned gammel, og det er helt som det skal være for ragdolls. Hans forældre vejer omkring 5-5½ kg, men neutraliserede hanner i hans familie ender gerne på 7-9 kg når de er helt udvoksede som 4-årige. :slight_smile:

Sådan i en helt anden boldgade - den farve vest klæder altså de færreste katte eller stewarder - sorry to say.

Og Anne - Sam er da ikke tyk… bare … curvylicious.
Og Eva - fedt at du kunne komme afsted, gebrækkeligheder und alles.

[QUOTE=kira v;1263149]Sådan i en helt anden boldgade - den farve vest klæder altså de færreste katte eller stewarder - sorry to say.

Og Anne - Sam er da ikke tyk… bare … curvylicious.
Og Eva - fedt at du kunne komme afsted, gebrækkeligheder und alles.[/QUOTE]

:lol: … tog ellers dommers Super size til mig men tror ski jeg bytter det til dit meget mere charmerende udtryk :høhø: