Billeder fra Djurs sommerland

Pyha det tog sin tid med min langsomme forbindelse, så kan godt forstå at jeg venter med alle kattene 14 dage endnu hvor vi får noget der er hurtigere GG

Men her er en lille forsmag på en rigtig sjov og hyggelig dag, resten kan i se inde på mit galleri.

hmmm synes jeg har fulgt fremgangsmåden, men den viser det ikke, hjææææællllppppp ??

Behøver ingen hjælp alligevel, brugte bare øverste etage og lavede et nyt forsøg -høhø

Tak troldemor, men fandt selv ud af det i et svagt øjeblik GG

Hvor ser det hyggeligt ud -forelsket

Åhhhhhh Kia… síkke en huggedag!!! [bigloony]

Skønt at se hele din dejlige familie og at I havde det rigtig dejligt på din fødselsdag. [bigloony] Og hvor heldig med vejret - her er der efterårsagtigt vejr pt.

Ja det var nemlig rigtig hyggeligt, den bedste fødselsdag jeg har haft i lang tid. Jeg nåede desværre ikke at lave det banner jeg havde snakket om. Så her kommer en stor tak til johnny for fribilletten, nu kan du se hvad din generøsitet har givet af sjove timer.

Jeg har i “fornærmelse” ikke ringet til min tvillingebror og ønsket tillykke, fordi det plejer at være mig, og mine børn glemmer han også. Men så var jeg da nær faldet ned af sofaen i aftes, for han ringede sørme til mig -uh [bigloony]
Tror min mor har haft fat i nakken på ham -gimiggimig