Billeder fra Fredericia. MEST Kat III & IV men lidt KAT I osse

Jeg tog også nogle billeder af en del KAT II katte altså, men da jeg fotograferede uden blitz i dag var der temmelig mange der var lige til skraldespanden. Deriblandt desværre alle Kat II’erne :frowning:

Men her er hvad det blev til fra mig:

“Årh nej, ikke nu igen…”


Nissefar med en fin siam


Mere smuk siam


En lækker sølv-aby


Smukke Rags som desværre sov da jeg ville se ham


Et BEDÅRENDE kuld


en fin blå(?) perser


Colorpoint persere (tror jeg nok?)


En lækker bengal med FLOTTE pletter


“Krøllefisen” Ronja og Ivan


En lidt mere korthåret Krøllefis. Adelie der venter på bedømmelsen


Næsten lige udenfor hallen var disse to sjove fætre. Fennec’er tror jeg de hedder. Sådan hverken hund eller kat :tihi:


En LÆKKER aby på scenen


[I]Så bli’r det altså ikke meget mere nuttet![/I


En flot burmeser på scenen (hvad hedder den farve? Den er lækker!)


Vi har fået en ny Kat IV dommer! Tillykke!


Stevie på scenen!" :wehu:

Ej hvor ser det bare hyggeligt ud, ihh hvor ville jeg gerne prøve at udstille engang :smiley:

Jamen så skal du da være med i Vissenbjerg til november (hvis ikke før!)

Det ER sjovt. Men farligt: Man bli’r bidt af det!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;823766]Jamen så skal du da være med i Vissenbjerg til november (hvis ikke før!)

Det ER sjovt. Men farligt: Man bli’r bidt af det![/QUOTE]

Men er det ikke noget med at man skal være medlem?

  • Kunne være rigtigt sjovt at prøve - Og Vissenbjerg er jo ikke langt væk

Jo du skal være medlem af en af de danske klubber (Jyrak, Darak, Katteklubben… Er der flere? :?) så vidt jeg ved. Men det gi’r jo osse andre fordele: Et godt blad der kommer… nogle gange om året - og gratis adgang til klubbens udstillinger selv hvis du ikke udstiller selv :wink:

Det er alle pengene værd!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;823770]Jo du skal være medlem af en af de danske klubber (Jyrak, Darak, Katteklubben… Er der flere? :?) så vidt jeg ved. Men det gi’r jo osse andre fordele: Et godt blad der kommer… nogle gange om året - og gratis adgang til klubbens udstillinger selv hvis du ikke udstiller selv :wink:

Det er alle pengene værd![/QUOTE]
Okay, det må jeg se på så, er der et sted man kan se en oversigt over udstillinger i DK?

Hvis du finder ud af en måde at komme med offentlig transport på fra Odense til Vissenbjerg så man er der kl. 8:00 om morgenen, så må du meget gerne informerer mig :tihi: har kun kunnet finde dum bustid, så er ved at opgive.

Jeg misunder jer lidt :slight_smile: Men kun lidt :wink: Jeg overvejede at køre indenom, men Tino tog en springtur til morgen så kom alt for sent afsted :slight_smile: Jeg havde jo et MEGET vigtigt ærinde på Langeland :slight_smile:

Men rigtig dejlige billeder :slight_smile:

Tak for kigget, sikke nogle lækre katte.

Der går da en bus der ved i Vissenbjerg centret kl. 07.46(Lørdag) (nu ved jeg så ikke lige hvor i Vissenbjerg det er, men så stort er Vissenbjerg da heller ikke)

Ja: Fédération Internationale Féline :: Show Calendar - vælg Danmark og I år (eller næste år hvis du vil L)

Jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet af kommentaren om “så bliver det ikke mere nuttet” - er det Flemming, du mener? :stuck_out_tongue:

Dejlige billeder :smiley:

Burmeseren er lilla - min absolutte yndlingsfarve :slight_smile: og jo, der er en enkelt dansk klub mere, nemlig Racekatten :slight_smile:

Den nuttede lille fyr er min Darcy :hjerte::hjerte::hjerte: som i øvrigt var ved at tage fusen på stewarden og stikke af på scenen :tihi:

Men godt han blev, for det blev jo til alle tre dommerstemmer :wehu:

Fine billeder - tak for kigget. Synd, at Rags lige sov, men du skal nok få chancen en anden gang. :slight_smile:

Kan for alt i verden ikke finde nogen busser fra odense banegård tidligere end 08:22

Hvad mener du om lørdag afgår 130 kl. 07.25 fra banegården og er ved Vissenbjerg centret kl. 07.46?

  • Det er rigtigt at der ikke går nogen søndag, men der er ved mulighed for overnatning

Dejlige billeder Trekkie og en god blanding.

Jeg lærte også på 3-cert udstillingen, at der skal blitz på når man er inde i en hal. Ellers skal man virkelig vide, hvad man laver mht eksponering and all that jazz (hvilket jeg ikke fatter så meget af) og kunne holde kamraet meget meget stille.

[QUOTE=kaslejne;823955]Hvad mener du om lørdag afgår 130 kl. 07.25 fra banegården og er ved Vissenbjerg centret kl. 07.46?

  • Det er rigtigt at der ikke går nogen søndag, men der er ved mulighed for overnatning[/QUOTE]

Ja om lørdagen. Overnatning er jeg ikke interesseret i mht. udstillinger, så hellere droppe det :slight_smile:

Du behøver jo ikke tage af sted begge dage. Og selv om du gerne vil af sted søndag også, så behøver du vel ikke være der så tidligt, når du ikke skal igennem dyrlægetjek?

Var det ikke Kun søndag?!
For hvis det også er lørdag er jeg da helt sikkert på.