Billeder fra Fredericia. MEST Kat III & IV men lidt KAT I osse

Jo det er altså kun om søndagen d. 3 juni

Der står da 17-18 November !?

Nårh det jo den om hundrede år. Troede der blev refereret til hobbyudstillingen i juni.

Hvad er det for en hobbyudstilling? - link

Utroligt, hvor en tråd med billeder fra Fredericia kan ende…:tihi:
Ja, jeg ved godt, at tråde lever deres eget liv, for det har jeg selv skrevet masser af gange.:høhø:

Var forbi dit bur med tre bedårende, bunkende katte, Trekkie :slight_smile: Du var der ikke, men Ib hilste pænt på :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;824014]Utroligt, hvor en tråd med billeder fra Fredericia kan ende…:tihi:
Ja, jeg ved godt, at tråde lever deres eget liv, for det har jeg selv skrevet masser af gange.:høhø:[/QUOTE]

Hehe … det er somme tider en hel rejse man kommer ud på i sådan en tråd. Men det er nu en del af charmen. Hvis man synes den er kommet for langt ud af en tangent kan man jo altid hive den ind igen :wink:

Og øv at jeg ikke så dig, Louise (eller er du Freja eller Bernie :wink: ) - jeg var faktisk ikke ret meget ved mit bur dennegang, der var så meget man osse sku’ kigge på :tihi:

Og så er jeg personligt ikke fan af ringopstilling. Jo det er da dejligt at man har plads til et større campingudstyr hvis det er det man vil, men … jeg manglede MEGET kontakten til publikum. Det, lige at ku’ åbne lågen og hive Ib ud til nusning hvis der kom nogen der ville det (Ib ELSKER det!!) - og det at man i det hele taget er mere tilgængelig. Det savnede jeg. Plus burene … er altså pænest når gardinerne hænger på de tre af siderne…

:ti-hi: Til gengæld får man somme tider mere oprigtige kommentarer fra folk når de ikke lige har set én :wink: Jeg hørte da et par stykker kalde Adelie for både grim og uhyggelig :klapper: Og de FLESTE har dog så meget pli at de ikke siger det mens ejeren står lige ved siden af :wink:

En ting er at de synes batkattene ser sjove og spidsnæsede ud. Det ER de jo osse. Men … grimme og uhygggelige… det har jeg alligevel aldrig hørt dem kaldt før. Men smag og behag er jo heldigvis forskellig. Det er jo derfor der er så mange slags katte :smiley:

Til gengæld fik Adelie mig præsenteret for hele Bøwes-klanen. Adelies forrige ejer og opdrætter (som er et par) var der selvfølgelig osse for at heppe på hende, og de er også del af klanen :wink: (for de nysgerrige kommer hun fra John Bøwes’ brors kone :wink: )
så nu er der en hel masse der absolut synes jeg skal ha’ flere krøllekatte :wink: Selv hælder jeg nu mest til en orientaler med ferskenhud :wink:

Tak for kigget, skønne katte!!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;824082]Hehe … det er somme tider en hel rejse man kommer ud på i sådan en tråd. Men det er nu en del af charmen. Hvis man synes den er kommet for langt ud af en tangent kan man jo altid hive den ind igen :wink:

Og øv at jeg ikke så dig, Louise (eller er du Freja eller Bernie :wink: ) - jeg var faktisk ikke ret meget ved mit bur dennegang, der var så meget man osse sku’ kigge på :tihi:

Og så er jeg personligt ikke fan af ringopstilling. Jo det er da dejligt at man har plads til et større campingudstyr hvis det er det man vil, men … jeg manglede MEGET kontakten til publikum. Det, lige at ku’ åbne lågen og hive Ib ud til nusning hvis der kom nogen der ville det (Ib ELSKER det!!) - og det at man i det hele taget er mere tilgængelig. Det savnede jeg. Plus burene … er altså pænest når gardinerne hænger på de tre af siderne…

:ti-hi: Til gengæld får man somme tider mere oprigtige kommentarer fra folk når de ikke lige har set én :wink: Jeg hørte da et par stykker kalde Adelie for både grim og uhyggelig :klapper: Og de FLESTE har dog så meget pli at de ikke siger det mens ejeren står lige ved siden af :wink:

En ting er at de synes batkattene ser sjove og spidsnæsede ud. Det ER de jo osse. Men … grimme og uhygggelige… det har jeg alligevel aldrig hørt dem kaldt før. Men smag og behag er jo heldigvis forskellig. Det er jo derfor der er så mange slags katte :smiley:

Til gengæld fik Adelie mig præsenteret for hele Bøwes-klanen. Adelies forrige ejer og opdrætter (som er et par) var der selvfølgelig osse for at heppe på hende, og de er også del af klanen :wink: (for de nysgerrige kommer hun fra John Bøwes’ brors kone :wink: )
så nu er der en hel masse der absolut synes jeg skal ha’ flere krøllekatte :wink: Selv hælder jeg nu mest til en orientaler med ferskenhud ;)[/QUOTE]

Puuh… Det kunne såmænd sagtens have været Søren. Havde mit hyr med at få ham til at tale pænt om kattenen :ups: Det var “bare” mig :wink: Udstiller ikke…

Skønne billeder, tak for kigget :slight_smile: