Billeder fra Helsinge

Så har jeg lige lavet et album med billeder jeg nåede at få taget i søndags… Jeg synes det var en hyggelig dag… :smiley:

http://www.kattegale.dk/galleri/thumbna … ?album=370

Orkede altså ikke at smide alle billederne herind… heh men hvis nogen vil, er de velkommen… hihi

Hej Lena

Klikker jeg via det link du sender, beder den om kode… Prøv at se på det igen.

Kh Annette

jeg kan heller ikke -sorry

hmm kode?! Fatter jeg ikke… Miss T hjælp… :?

Ja, en adgangskode.

Jeg har været inde og kigge under dine gallerier, men finder ikke noget… jeg fisker lige lidt videre og ser om jeg kan fikse det.

Kh Nette

Nu har jeg været det hele igennem og jeg kan simpelthen ikke se du har uploadet nogle billeder fra udstilling sveske?!?! :?

Den viser ikke noget Helsinge album.
Lena har 4…Zeussemand Bellamusen Mine kastrater Kuld A Men ikke noget Helsinge album?

ej det forstår jeg altså ikke… har lige lavet albummet og kan selv se det?!

Prøv at putte et billede eller 2 ind her, fra det album du selv kan se…!?!

HVor mærkeligt… for jeg kan slet ikke se der er uploadet billeder fra dig.

Ej hvor er det bare mystisk :S

Hah… Jeg tror Jimmi fandt fejlen… der var inde i fotoalbummet sat kode på, selvom jeg ikke havde skrevet nogen kode… meget mærkeligt, for det har jeg aldrig oplevet den har gjort før… heh Men vi prøver lige igen… :stuck_out_tongue:

Kan nogen se billeder nu???

http://www.kattegale.dk/galleri/thumbna … ?album=370

Sagtens [bigloony] [bigloony]

Wee… så lykkes det… sorry al den bøvl… hihi håber i vil nyde billederne lige så meget som jeg nød a tage dem… thi

Forresten kan jeg fortælle at der ligger billeder af følgende folk’s katte:

Poly
Miss T
Karen
Majbritt P
Free Jazz
Hmm og vist ikke flere end lige et enkelt af min zeussedreng… :smiley:

så fik jeg lige luret alle billederne igennem [bigloony]

Flotte billeder af de smukke og dejlige katte og ejermænd.Men du godeste nogle sure fjæs man ser i baggrunden på nogle af billederne.Hvem mon de er ??? -muhaha -muhaha -høhø -høhø

Flotte briller Karen,de klær dig så godt -thumbs -forelsket

Synes nu godt nok at Orangedrengen fik kamp til stregen -thumbs

Super gode stemningsbilleder billeder -thumbs
Glæder mig helt til næste udstilling i Kolding [smilie=hate-tunz.gif]

Så lykkedes det…meeeeeeeen - synes du har lige lovligt mange billeder, hvor jeg er med på :S
Men synes det var sjovt, at du har fanget berta og mine 2 tøser MED katteører. :smiley:

Det er dog sidste gang, lille Jessica kommer med en HEL dag -rulleøjne

NAAAJ sikke dog en flot pige, der står med de sorte katteører på det ene billede med Berta. (OG DET ER SLET IKKE MIIIG -engel -engel -engel )

Dejlige billeder og smukke misser -thumbs