Billeder fra i går

Jeg har lige ordnet noge af billederne…

Alting er gået så stærkt, så jeg har ikke kunne gøre det før nu…

Jeg vil egentligt ikke kommentere billederne, men lade jer danne jeres egen mening…
Objektivt kan jeg fortælle, at der er 21 katte og 8 kattebakker på ca. 12 kvm.

Annette

Disse billeder er fra 1. salen.

Der kommer flere billeder, men jeg arbejder på at få dem gjort færdige først…

puhh… jeg troede det var meget værere…

Der er da gode muligheder for at kattene på disse billeder kan få det godt igen i nye hjem…

Stadig fra 1. salen

MCO

Flere er på vej

hej line…

Jeg er seriøst glad for at se din udtalelse, specielt om at det netop ikke så slemt ud som du først havde troet.

Det er jo lige præcis det jeg hele tiden har sagt. Så slemt som det er blevet udlagt her på nettet er det altså ikke…

Det eneste der kunne være et problem er at der var for mange, men de katte du ser her, er IKKE mishandlede.

Jeg ser ingen katte der lider overlast på disse billeder. Beklager men har set forhold og dyrehold langt værre end dette.

Og ja, du har ret i at disse dyr sagtens kan omplaceres til et nyt hjem. Helt uden de store problemer.

Så min vurdering er, at hele den her sag har været totalt oplblæst, men skidt pyt.

NU får lone den rigtige hjælp, så vi kommer ned på et antal, som lone kan gå og nusse om.

Så det glæder mig at se dette som ikke kun afspejler de syge dyr, men de dyr der også trives :smiley:

Enig -thumbs

Min første tanke er, at forholdene kattene går/gik under ser værre ud end kattenes fysiske tilstand. Jeg kan næsten forestille mig, at der må have været en forfærdelig stank. Den fysiske tilstand er heldigvis bedre end jeg havde frygtet.

Helt enig -thumbs

Der er da indtil flere hjerteknusere imellem -forelsket

Puha, de billeder ser ikke så slemme ud som jeg forestillede mig, gudskelov. De må da kunne omplaceres de fleste af dem.
Og jeg tror også der er blevet gjort lidt rent i går, bakkerne ser da ikke så overfyldte ud, dejligt. -thumbs

Enig -thumbs

Jeg prøver at give et så objektivt billede som muligt.

Mine intentioner er bestemt ikke, at vise hverken det ene eller andet, men jeg må beklageligvis sige, at man ikke hverken kan mærke den lugt der var i rummet, eller se hvordan deres generelle tilstand var i.

Ja de ser godtnok pænere ud end frygtet, men desværre viser billederne ikke den modløshed jeg oplevede ved mange af dem. De viser heller ikke, at kattenes pels ikke lå glat ind til huden, hvilket jeg ellers prøvede at vise.
de viser heller ikke, hvordan kattene “krøb” sammen og lukkede øjnene, for når jeg vendte kameraet over til dem, åbnede de øjnene.
Billederne viser heller ikke den agressivitet kattene udviste overfor hinanden.

Jeg var i det rum, og det var ikke helt så hyggeligt, som I måske kan tro det var…

Nu kommer jeg med min observation og den må I tage som I vil.

Disse katte havde det ikke, som katte bør have det… Hverken fysisk eller i omgivelserne.

Ved du hvad anne o…

Du ved lige så godt som mig at der kun er en enkelt kat der oppe der er agresiv, og i øvrigt i kan tåle andre end sig selv.

De katte er hverken modløse eller agresive…Og du ved det…!

Se billederne … de taler vel for sig selv…

Må beklageligt meddele at der ikke lugtede… Jamen er det ikke en glædelig nyhed, med mindre du hentyder til billederne…

Ja der lugter af kat, men begynd ikke at gør det værre end det er. Lones hjælp er på vej.

Annette, jeg tror det er fordi vi så de billeder i går af de syge katte og meterhøjt snavs, så blev man ikke så chokeret i dag. Men man kan sagtens se skidtet og at være der selv, med lyde og lugt på, er noget helt andet end billeder, det ved jeg godt. Og jeg ved også, det har været en forfærdelig oplevelse, hvis man ikke har set sådan noget før
Masser af kram til jer -kramer -kramer

Annette, Selvfølgelig har de det ikke godt, men at tale om en mishandling i den grad der er fremsagt herinde, er lige lovlig overdrevet.
Nej det er ikke optimalt.
Nej der skal ikke være 21 katte på 12 m2
Nej man skal ikke have katte man ikke har tid og plads til.
Nej billeder viser ikke alt.

Men hvis du har fulgt med de sidste dage og det ved jeg du har, så ved du også at der er mange ting der spiller ind og ikke alt er som beskrevet.

Ved du hvad anne o…

Du ved lige så godt som mig at der kun er en enkelt kat der oppe der er agresiv, og i øvrigt i kan tåle andre end sig selv.

Må beklageligt meddele at der ikke lugtede… Jamen er det ikke en glædelig nyhed, med mindre du hentyder til billederne…

Ja der lugter af kat, men begynd ikke at gør det værre end det er. Lones hjælp er på vej.[/quote]

Jeg ved godt hvem jeg stoler mest på i denne sag og det er ikke en anonym bruger

Ved du hvad anne o…
Nu hedder jeg Annette - ikke Anne

Det var ikke min oplevelse

Jeg kan kun fortælle hvad jeg oplevede… Og det jeg ved/oplevede var det jeg hhar fortalt.

Ja det gør de jo åbenbart… Bare ikke fuldstændigt, da de ikke helt viser den tilstand kattene var i.

Det er ikke sikkert, at du kunne lugte noget - det skal jeg ikke kunne udtale mig m. Jeg ved at mine øjne sveg, på grund af den ammoniak der hang i luften. Normalt er jeg ikke sart, men det her var altså slemt…
Hvis folk tvivler på mine udsagn, så bør de nok tage ud til stedet, og mærke det på egen krop…

Ja der lugter af kat, men begynd ikke at gør det værre end det er. Lones hjælp er på vej.[/quote]
Det er dejligt, at der er hjælp på vej til Lone. det har hun brug for.
Jeg gør det ikke værre end det er - jeg vil næsten sige tværtimod, men okay - jeg er heller ikke vant til ram en lugt…

De folk der kender mig ved, at jeg ikke er en der render med små vinde eller historier. jeg er heller ikke en person, der har behov for at gøre tingene værre end de er… Det er livet for mig alt for kort til…

Annette - du skal i hvertfald vide, at jeg tror på dig. Det kan være svært at få alt med på billleder.

-kramer

Tak May-Britt og Laila

Annette - har du også taget billeder nedenunder, som vi må se? Orker du ikke mere for i dag, kan jeg også nemt forstå det.

Annette du har gjort alt hvad du kunne og meget mere.
Sæt dig tilbage, træk vejret dybt og nus med dine dejlige katte. Du har fortjent al den ros man kan finde.