Billeder fra Kolding

Ja jeg er her endnu, men jeg vil da liiige vise et par enkelte billeder allerede nu
Buret udefra og indefra

De ta’r det så pænt begge to selvom de ikke vandt noget - de fik at vide at de var vældig fine og det var jo godt i sig selv.

Flere billeder kommer når jeg er hjemme igen

Hvor er det da bare super flot :ok:
Glæder mig til at høre, hvordan det er gået dem begge :wink:

Er der masser af stole derovre :?
Eller skal jeg have min egen stol med imorgen :?

Hvor ser det bare godt ud det bur der. :smiley:

Tak for kigget. :smiley:

Der er ALT for lidt stole. Vi var her tidligt og der var de 10 stole (ok måske er der 20…) for længst væk. Så tag en stol med!

Takker :wink:

Det ser sejt ud. Glæder mig til flere billeder.

Øøøøøvvvvv…hallens stole er så meget mere behagelige at sidde i end min forhadte campingstol…men tak for advarslen…

Nej hvor er det fint! Glæder mig til flere billeder.
Det er da dejligt at de tager det fint. Håber du også har en god dag!

Kanon :slight_smile: Ihhh hvor er det bare et sejt bur :slight_smile: Misserne behøver jeg vist ikke kommentere :wink: Gider ikke alt det savl her i tråden :wink: :tihi:

:yikes: Man skal da vist ikke stikke fingrene derind :høhø:

Tak for nus af Stevie :slight_smile: Hvor er de tyyyyyyyynde sådan nogle spidssnuder :slight_smile: Men super dejlige :hjerte::hjerte:

• og super fedt bur!!

Netop. Det vigtigste er, at man selv og kattene får en god oplevelse ud af det. :slight_smile:
Flot makabert bur. :smiley:

Ihhh hvor er det fint!!! :slight_smile:

Og herligt at høre at alt er gået godt med misserne (nåh ja, det vidste jeg nu godt - jeg har jo spioner ude G )!
Det er altid det vigtigste at de og deres mennesker har haft en god oplevelse! :ok:

/Mette

super flot bur og misserne pynter også selv om de ligger helt henne i hjørnet :slight_smile:

Hvad er grundet til at kattene ikke spiste det sidste? Var de mætte? :høhø:

PS flot bur :ok:

Gud var det dit bur, jeg var flere gange forbi og beundre det og fik også givet jer :ok: da jeg gik forbi den ene gang i sad der :slight_smile:

Det var simpelthen SÅ flot :thumbup:

Super fedt bur :slight_smile:

Meget kreativ burdekoration i den helt rette halloween-ånd. Flot arbejde!

/Flemming

[QUOTE=birtheras;711963]Hvad er grundet til at kattene ikke spiste det sidste? Var de mætte? :høhø:
[/QUOTE]

Hehehe ja det var nok sådan noget :wink: Faktisk fik de på et tidspunkt en portion vådmad, og mens de begge to stod medho’derne begravet i skålen var der en (sorry jeg kan ikke huske hvem det lige var) der spurgte om det så var indvoldene de var igang med L

Og nu er jeg endelig hjemme igen (altså det har jeg været i et stykke tid) og er færdig med at gennemse både mine og Mandens billeder, han var så sød at køre til Kolding med den yngste bare for at hilse - endda selvom jeg havde taget hans bil så han måtte nøjes med min lilebitte Kia Picanto… DEN har så nok aldrig fået så mange tæsk aer sin lillebitte bil - han klagede over at den KUN kunne køre 140 op ad bakke O.o

Men altså her er hele dyngen af billeder fra Kolding… Muligvis er der gengangere af de to første, men så nu med en lidt mere tilrettet farvekorrektion (og vi glemte BEGGE to at slå kameraernes hvidbalance til neonlys >_<)

Men allerførst en video hvor man kan se hele mit bur :wink:

//youtu.be/_299JAr6G30

og så alle billederne (og der er FLADSNUDER med osse :wink:

Mig og misserne (jo det er lidt spøjst pga det objektiv der er brugt)

Buret

Burets indhold

Fisheye shot af hallen

Et andet fisheye shot af hallen

En tredje fisheye shot af hallen

Sidste fisheye shot af hallen

Hovedpersonerne

Kattegrus… der holder øje med dig :wink:

Dekorationerne

Mere dekoration

Endnu mere dekoration

Hovedpersonerne igen

Ozzy i isolationsfængsel :brist: (han gad ikke blive båret så for ikke at skulle på kattejagt sad han der lidt)

En fin sort eksotisk fladsnude… sikke nogle øjne!

Et vældig flot bur hvor jeg fik nogle idéer jeg nok hugger til næste gang :wink:

En meget glad heks med en perser :wink:

:thumbup::rock::wehu:
Hold nu op nogle dejlige billeder :rock:

Kan godt li du allerede nu snakker om næste gang :wink:

Tak for flotte billeder.
Det var mig, der mente det måtte være indvoldene :tihi: