Billeder fra Kolding

Hold nu op nogle dejlige billeder :rock:

Kan godt li du allerede nu snakker om næste gang ;)[/QUOTE]

Åh jo. Så snart jeg er HELT sikker på jeg kan få fri til Vorbasse, så tikker pengene ind der. Jeg har tilmeldt mig men endnu ikke betalt (det ville være lidt dumt hvis nu ikke jeg kan få fri)

Men jeg skal da helt klart afsted igen… Det var jo sjovt! Forvirrende, men sjovt!

er der nogen som kan fortælle mig om der er nogle udstillinger i østjylland i år - evt. næste år?

den sorte med de smukke øjne er nok anne-grethes…den blev sikkert BIS …perseren synes jeg ikke lige jeg kan kende…men smuk det er den

og mange tak for billederne

Jeg tænkte også med det samme, fedt nu er Lisbeth også blevet “hooket” på udstillinger når hun allerede taler om den næste :tihi:

Super med en masse billeder, Tak for det. Jeg havde jo desværre ikke mulighed for at komme med til denne udstilling.
Især det sidste med hende med den flotte krave og fine perser det lyser af glæde!

Vi ses forhåbentlig i Vorbasse, jeg vil så gerne nusse lidt på Stevie! og så må du jo huske at hive ham i halen et par gange om dagen :lol:

Det skal gå meget galt før jeg ikke kommer til Vorbasse! Det her skal simpelthen prøves igen!

Og ja, jeg lægger allerede planer for næste års Halloween-udstilling L Og jeg købte en fin katteseng /nullerput-agtig ting fordi den matchede noget stof som jeg VED jeg en dag må eje nogle burgardiner i L

Så jo. Hook, sink and line swallowed…

Kig her:

Det er ikke alle der er fastlagt endnu men det gir et nogenlunde overblik

[QUOTE=TrekkieGrrrl;712127]

En fin sort eksotisk fladsnude… sikke nogle øjne! [/QUOTE]

Det skulle vel ikke være den EXO som også blev bedste klubkat ???
Han er bare så læææækker

[QUOTE=Moster´s;712189]Det skulle vel ikke være den EXO som også blev bedste klubkat ???
Han er bare så læææækker[/QUOTE]
Sorry, jeg ved det ikke. Jeg ku’ slet ikke finde ud af det med hvem der blev hvad jewg fandt ikke engang ud af hvem der vandt bedste bur - og bedste udklædning fandt jeg kun ud af fordi jeg spurgte vedkommende om det var hende der havde vundet Bedste Bur (det var nemlig flot!)

Men ja, han er rigtig flot!

Takker for kigget af de sidse billeder! :smiley:

Det ser ud til en del havde gjort noget ud af det, mht halloween. :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;712162]Det skal gå meget galt før jeg ikke kommer til Vorbasse! Det her skal simpelthen prøves igen!

Og ja, jeg lægger allerede planer for næste års Halloween-udstilling L Og jeg købte en fin katteseng /nullerput-agtig ting fordi den matchede noget stof som jeg VED jeg en dag må eje nogle burgardiner i L

Så jo. Hook, sink and line swallowed…[/QUOTE]

Du SKAL da med her… “Det er ganske vist”.

Viking Cats har i Givskud til november… se link længere oppe i tråden :slight_smile:

det er en pige og hun er her
http://www.solvkatten.dk/titlegallery/starwarsbriatharen/
Star wars Bria Thanen

Ja det var et rigtig flot bur du havde fået lavet. Rebecka morer sig enormt med de øjne hun fik af dig, så rigtig mange tak for dem. :smiley:

Flotte billeder - tak for kigget. :smiley:

Kolding er egentligt inden for rimelig afstand, men vi har jo taget imod “tredjekatten” denne weekend. Det må så blive en anden gang, jeg møder jer og kattene. :slight_smile:

Jamen det vil jeg da osse gerne men det er OGSÅ i en arbejdsweekend :frowning: Og desuden den weekend Alex har fødselsdag… Så… Der må jeg nok takke nej, det lyder ellers rigtig rigtig spændende og jeg var såmænd allerede gået i tænkeboks for at komme på noget passende burpynt… men altså… to weekender på en måned der begge to skal byttes :frowning: Det er i al fald én for meget…

Så tag Alex med :slight_smile:
Han kan vel godt tænke sig turen til Løveparken - en helt unik oplevelse, som CViking Cats har fået arrangeret specielt for udstillingens deltagere :thumbup:

… men det er stadig en arbejdsweekend :frowning:

Flotte billeder, flot bur. :slight_smile: Dine to ser ud som om de er helt afslappede med det…:slight_smile: Godt de også havde hinanden at støtte sig op ad.:slight_smile:
Tak for kigget!

De tog det ret fantastisk. Til sidst sov de endda lidt. Og jeg tror de sov det meste af turen hjem, de var i al fald meget stille L

Så det var en fed oplevelse for os allesammen :smiley: