Billeder fra Liberic

Jeg var på show med Inge (Milos Mor) i Liberic i weekenden og det var en rigtig hyggelig tur :slight_smile:

Her er lidt billeder fra turen :slight_smile:

Her er bilen pakket med mine misser:

Så er Inges Luffe også flyttet ind i bilen:

Vores hotel:

Inges værelse:

Mit værelse:

Show stedet:

Nu kommer der missebilleder i hobetal:

Flere missebilleder:

Ihh - sådan noget vil jeg også gerne en gang :slight_smile:

  • og hvor ser Max dejlig fræk ud.

Max på scenen lørdag, prøv at se hvordan stewarden holder ham, jeg var skide bange for at hun ville skade hans ryg:

Max på scenen søndag, hvor Inge heldigvis var steward:

Hunkatten der blev BIS begge dage og dermed slog Ayla søndag:

Ayla i midten:

Ayla på scenen:

Der er mange flere billeder her: Lørdag og Søndag. Der er dog ikke klippet i dem.

Hej Annie - og mange tak for alle de skønne billeder.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Men hvordan gik det for Maxi-musen???

[quote=Eva;462895]Hej Annie - og mange tak for alle de skønne billeder.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Men hvordan gik det for Maxi-musen???[/quote]

Nåh ja :tihi: Max blev BIS killing begge dage :yatta:

Ayla fik CAC (certifikat) begge dage og blev NOM søndag :yah:

[quote=DK Thomani;462907]Nåh ja :tihi: Max blev BIS killing begge dage :yatta:

Ayla fik CAC (certifikat) begge dage og blev NOM søndag :yah:[/quote]

Tillykke med begge smuksakkerne

:flag::flag::flag::flag:

Hold op der er mange lækre billeder. Det er så skønt bare at lade øjnene glide ned over dem!!!

Men… jeg forstår godt nok godt din bekymring omkring ryggen… Av for katten det ser ikke godt ud. Og da inde holder, ja så ser det bare smertefrit og afslappet ud!

[quote=Bamse;462922]Hold op der er mange lækre billeder. Det er så skønt bare at lade øjnene glide ned over dem!!!

Men… jeg forstår godt nok godt din bekymring omkring ryggen… Av for katten det ser ikke godt ud. Og da inde holder, ja så ser det bare smertefrit og afslappet ud![/quote]

Sådan holdt hun stort set ALLE de katte hun bar på scenen som skulle holdes i stræk :frowning:

Stort tillykke med resultaterne…fisme godt gået…dygtig missedreng :rock:


hvad er dette for en race … For slet ikke at tale om at hun holder den som en BRI :stuck_out_tongue:

[quote=Britt Hammershøi;463148]
hvad er dette for en race … For slet ikke at tale om at hun holder den som en BRI :p[/quote]

En sibirer og de skal pakkes på den måde :slight_smile:

Hvis jeg så må have lov til at prale på min families vejne.
Dette er nemlig min kusines smukke MCO hunkastrat. Hun blev BIS begge dage - OG tilmed også Supreme Premier. :flag::flag:

Jeg synes bare det er så skide flot! Min kusine var altså kun 16 år, da hun købte hende!! Og hun klarer det hele selv!!!

Hva’ seuen, har min lille Leise været et smut i Tjekkiet uden mit vidende - det er da syret :rolleyes:
Helt uhyggeligt, som det ligner :slight_smile:

[quote=DK Thomani;462891]

[/quote]

Wow et pletskud, sikket udtryk, han har, den fine BRI -love
Godt fanget, Annie :ok:

Ihhh tak for alle de mange fine billeder… :smiley:

Da jeg så de første billeder tænkte jeg dog: “Hva søren! Er Annie gået over til ORI?!”
:høhø:

Det er måske ikke den mest elegante præsentation vi har set - MEN inden det bliver for vildt, så kan man altså ikke bare helt smertefrit stå og skade en kats ryg, uden at den inden da begynder at protestere og forsøger at flå stewarden til strimler… Uanset hvor tamme og kærlige de er, så reagerer de jo på smerter.
VH
Susanne

Sikke mange smukke mislinger :slight_smile: Det må have været noget af en oplevelse :slight_smile: