Billeder fra Racekattefremvisningen i Plantorama, Egå

Så er jeg hjemme igen med tre katte som lusker rundt og undersøger at alt er som det plejer - og Ozzy lusker rundt og undersøger om alle er kommet med hjem, han havde vist været TEMMELIG anstrengende at ha’ som “alenekat” - og alle hans frustrationer skulle så gå ud over Dronningen :uha:

Ib blev nærmest nusset pelsløs, han er osse gået omkuld og sover nu - men han NØD at være midtpunkt :hjerte:

Adelie var jo ret sur over at skulle dele sit bur med drengene, så de har fået et par på kassen i løbet af dagen, men selve det at folk kiggede på hende og nussede hende tog hun i fin stil. Så nu er jeg i al fald ikke i tvivl om at hun skal ha’ sit eget bur til Fredericia! (og nu har jeg købt en fin rød bakke til hendes bur, så… nu er der ingen vej tilbage :wink:

Men her er hvad jeg håber er et billede af hver af de katte der var med. Jeg kan desværre ikke huske navnene på dem allesammen, så… ingen nævnt, ingen glemt :wink: (men suffli modtages gerne L)

Smukke katte. :slight_smile:

:tak: Jeg har hørt fra Steen, at han devsærre var syg - han havde ellers glædet sig… Det kunne se ud, som om I andre havde en dejlig dag:ok:

Rigtig gode billeder af de smukke katte :slight_smile:
Jeg håber I har haft en lige så god dag i Egå, som vi har haft i Odense.
Vi havde mange besøgende og snakken gik lystigt. Dagen var ikke mindre end :fantatisk:

Sikke mange fine mis…kan se I har haft en superhygsom dag

Supergode billeder af smukke misser :thumbup:

Er den meget smukke aby Ingrids Asani :?

Hvis ja er han godt nok blevet stor og ikke mindst rigtig flot :hjerte:

Fine billeder. Og med sådan et udvalg af dejlige katte har der virkeligt været noget at kigge på for publikum. :slight_smile:

[QUOTE=Wijelo;791301]Supergode billeder af smukke misser :thumbup:

Er den meget smukke aby Ingrids Asani :?

Hvis ja er han godt nok blevet stor og ikke mindst rigtig flot :hjerte:[/QUOTE]

Nej det er ikke Asani, for han var i Odense, og han har desværre nogle “sjove” ører, så han er nem at genkende.

Men jeg tænker om det er Pia Slots aby, bor hun ikke omkring Århus?

[QUOTE=KKH;791343]Nej det er ikke Asani, for han var i Odense, og han har desværre nogle “sjove” ører, så han er nem at genkende.

Men jeg tænker om det er Pia Slots aby, bor hun ikke omkring Århus?[/QUOTE]

Jo så er det nok Pia’s - jeg vidste bare at Ingrid skulle til en eller anden fremvisning i dag, derfor misforståelsen :sorry:

Jeg så dejlige Asani i Odense, og fik lov til at holde ham lidt.
Åh hvor er han SØD :wehuu: og dejlig :wehuu: og lækker :wehuu:

vi var osse lige et hurtigt smut ude forbi plantorama i egå idag og det var rigtig hygsomt at hilse på en masse vi kender og fik da osse snakket med nogle vi kun kendte af navn. syntes det var et rigtig godt arrangement, syntes så det var sjovt at kattene blev udstillet ved et i kattenes øjne lækkert tag selv bord, nemlig inde i rummet med div koi karper o.lign, især en af abyerne ville meget gerne ha sig en godbid kunne man se. fik osse hilst på den lækreste mco, nemlig dk bjørnholts smukke rød/hvide dreng

Ligner ren hygge, tak for kigget :slight_smile:

Jah, desværre… Der tikkede en sms ind fra ham kl. 6 i morges (dejligt at han meldte afbud). Så jeg fik lige en times søvn mindre end planlagt :tihi: Men tilgengæld lykkedes det mig at finde en frisk JYRAK’er, der gerne ville vækket tyve over seks og tage med :tihi:

[QUOTE=KKH;791343]Nej det er ikke Asani, for han var i Odense, og han har desværre nogle “sjove” ører, så han er nem at genkende.

Men jeg tænker om det er Pia Slots aby, bor hun ikke omkring Århus?[/QUOTE]

Det er nemlig Pias. Hun var frisk på at springe med på et afbud i morges, og både Osiris og Ibis var med derude :slight_smile:

[QUOTE=DK Lindvig;791295]Rigtig gode billeder af de smukke katte :slight_smile:
Jeg håber I har haft en lige så god dag i Egå, som vi har haft i Odense.
Vi havde mange besøgende og snakken gik lystigt. Dagen var ikke mindre end :fantatisk:[/QUOTE]
Helt enig :slight_smile:

tak for en super hyggelig dag :smiley:

Jeg er dog bange for, at mine tømmermænd har indhentet mig nu :tihi: synes ellers jeg har forsøgt at skubbe dem i baggrunden hele dagen og være frisk :tihi:

men fantastisk hyggeligt - det var det! :smiley: og vi havde kage! :smiley:

[QUOTE=PiaB;791524]tak for en super hyggelig dag :smiley:

Jeg er dog bange for, at mine tømmermænd har indhentet mig nu :tihi: synes ellers jeg har forsøgt at skubbe dem i baggrunden hele dagen og være frisk :tihi:

men fantastisk hyggeligt - det var det! :smiley: og vi havde kage! :D[/QUOTE]

Det klarede du faktisk rigtig godt :tihi:
Og jah, og det var god kage - Tak, Pia og Lisbeth! :rock:

[QUOTE=Eife;791496]Jah, desværre… Der tikkede en sms ind fra ham kl. 6 i morges (dejligt at han meldte afbud). Så jeg fik lige en times søvn mindre end planlagt :tihi: Men tilgengæld lykkedes det mig at finde en frisk JYRAK’er, der gerne ville vækket tyve over seks og tage med :tihi:
Det er nemlig Pias. Hun var frisk på at springe med på et afbud i morges, og både Osiris og Ibis var med derude :)[/QUOTE]
Way to go - det var dæleme sejt gået af jer begge :thumbup:
Vi havde en fremragende dag helt nede i Sønderborg, og hvis ellers jeg kommer lidt til overfladen imorgen, så fik jeg faktisk også taget nogle få billeder.
VH
Susanne

[QUOTE=Eife;791529]Det klarede du faktisk rigtig godt :tihi:
Og jah, og det var god kage - Tak, Pia og Lisbeth! :rock:[/QUOTE]
jeg kæmpede også bravt :tihi: og godt der ikke var varmere - det var jo så koldt, at man var nødt til at gå lidt rundt :tihi: tog lidt ekstra rundture - det holdt systemet i gang :smiley:

[QUOTE=Susanne W;791541]Way to go - det var dæleme sejt gået af jer begge :thumbup:
Vi havde en fremragende dag helt nede i Sønderborg, og hvis ellers jeg kommer lidt til overfladen imorgen, så fik jeg faktisk også taget nogle få billeder.
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak. Jeg er mest imponeret over hvor fattet Pia lød, da hun tog telefonen så tidligt :høhø:
Skønt at jeres dag også var en succes. Glæder mig til at se billeder fra det :slight_smile:

Ja, jeg blev glad for mine skiunderbukser som dagen skred frem. Jeg havde ikke problemer med kulden, men den holdt da en frisk… Var også SÅ træt da jeg kom hjem, så gik direkte på hovedet i seng (sammen med McCoy :høhø:) og sov i 2 timer… Havde ellers sat et vækkeur til efter en time, men det har jeg bare slet ikke hørt…

Jeg har heldigvis altid lange uldne underhejsere på om vinteren, så jeg frøs ikke. Men der var godt nok køligt - Stevie rystede når han var ude af buret og det var - tror jeg - ikke KUN af nervøsitet

Men hvad fa’en skal jeg nu gøre med den halve bradepandefuld kage jeg har her? :wink: Jeg bli’r jo dååååårlig hvis jeg skal spise det hele selv…

Hm gud ved om det kan fryses? Den er trods alt bagt i går aftes… :S

Spørgsmål til bageguruerne derude: Kan man fryse søsterkage eller bli’r rosinerne underlige?