Billeder fra udstillingen i Vamdrup

Jeg ved ikke, om nogen herinde kan huske det, men i Vamdrup gik der en rundt og tog billeder af kattene. Hun var også forbi os et par gange, og anden gang fik hun taget et billede af min Afrodite.

Jeg vil rigtig gerne vide, hvem det er, der gik rundt den dag. Personligt tror jeg, at det var en, der hører til Jyrak.

Det billede af Afrodite, der blev taget, ville jeg mægtig gerne have fat i. Jeg har ingen billeder af hende, som er taget på en af de to udstillinger, hun har været med på.

Så hvis en af jer kan huske, hvem det var, så ville jeg være meget glad :slight_smile:

Var hun lyshåret og slank?
Og har du kigget på billederne på Susanne Felicious profil? Et udvalg af dem er på JYRAKs side også

[QUOTE=Eife;966556]Var hun lyshåret og slank?
Og har du kigget på billederne på Susanne Felicious profil? Et udvalg af dem er på JYRAKs side også[/QUOTE]

Var hun rundt i Vamdrup?

Jeg mener ikke, at hun var lyshåret, men jeg kan tage fejl :slight_smile:

Har hun en profil herinde? :surrender:

Jeg fandt det ikke på Jyrak’s sider. Det var af kattene, mens de stadig sad i burene.

[QUOTE=DK Blackangel;966561]Var hun rundt i Vamdrup?

Jeg mener ikke, at hun var lyshåret, men jeg kan tage fejl :)[/QUOTE]

Ja, hun var :slight_smile: hun var den eneste jeg lige lagde mærke til, men der kan jo hve været flere andre rundt :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;966562]Har hun en profil herinde? :surrender:

Jeg fandt det ikke på Jyrak’s sider. Det var af kattene, mens de stadig sad i burene.[/QUOTE]

Det har hun/de, men jeg mente nu på FB. Hvenegaard er efternavnet :slight_smile:

Jeg kan ikke finde billeder af udstillingen på FB, men jeg prøver mig lige lidt frem :slight_smile:

Næh jeg fandt ikke billedet :frowning:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4568427771520.188216.1316461452&type=3

men jeg ved ikke om man skal være venner med hende, for at se billederne…

[QUOTE=PiaB;966610]https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4568427771520.188216.1316461452&type=3

men jeg ved ikke om man skal være venner med hende, for at se billederne…[/QUOTE]

Syntes da der er et par billeder hvor det godt kunne ligne Afrodite meennn … kig selv Susanne … eller skriv til hende og spørg om hun har billederne endnu …

Jeg kan ikke se Afrodite på billederne.

ok … så er det nok bare en der ligner …

Billedet af Afrodite er ikke på hendes side :frowning:

Skriv til hende og spørg. Hun er utrolig flink :slight_smile: og det KAN jo være hun har billedet endnu :slight_smile:

Hun tog et sjovt et af Ib på gulvet :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;966998]Skriv til hende og spørg. Hun er utrolig flink :slight_smile: og det KAN jo være hun har billedet endnu :slight_smile:

Hun tog et sjovt et af Ib på gulvet :D[/QUOTE]

Jeg tror nok, at jeg så et mere af Ib derinde :wink:

Det kan sagtens være hun har billedet til at ligge, men bare ikke har lagt det op, hvis hun ikke synes det blev godt nok. :slight_smile:
Skriv hende en besked og spørg :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;967020]Det kan sagtens være hun har billedet til at ligge, men bare ikke har lagt det op, hvis hun ikke synes det blev godt nok. :slight_smile:
Skriv hende en besked og spørg :)[/QUOTE]

Det har jeg :slight_smile: