Billeder fra vild med dyr på jyrak's side

var lige inde og chekke - der er nogle fantastiske billeder !!! nogle af jer har fået nogle virkelig gode billeder af jeres katte .

bla den lille hvide sphynx pige som jeg elsker er der lige til hjemmeside eller anden brug mod tilladelse- og en zotte lige forfra- virkelig prof billeder uden forstyrrende elementer

Kira - der er en anden tråd om det også? :slight_smile:

[QUOTE=kira v;582107]var lige inde og chekke - der er nogle fantastiske billeder !!! nogle af jer har fået nogle virkelig gode billeder af jeres katte .

bla den lille hvide sphynx pige som jeg elsker er der lige til hjemmeside eller anden brug mod tilladelse- og en zotte lige forfra- virkelig prof billeder uden forstyrrende elementer[/QUOTE]- Jeg var så heldig, at få billederne tilsendt til min e-mail af May-britt S, hvis mand har taget dem. De er bare blevet smadder gode - og jeg har selvfølgelig sendt billederne videre til Susanne og Arthur, som bestemt også kunne lide dem. :ok: Jeg er især vild med det billede, hvor man ser Nokki helt tæt på. Wauw det er godt taget, og man kan slet ikke se, at der er meget uro omkring hende. Billedet er taget før NOM, og der var en del tilskuere, der lige skulle sige “hej” til min skaldepande :hjerte:.

[QUOTE=Eife;582112]Kira - der er en anden tråd om det også? :)[/QUOTE] - Jeg tror, at den tråd drukner lidt i mængden, da man godt kunne tro, at det drejede sig om tilmeldingen til Fredericia. Men det kan også være, at det er en anden tråd du henviser til, som er gået min næsetip forbi. :cool2:

Maibritt - Du har ret :ups: Synes bare der var en tråd kun med det emne, men blander det nok sammen med den om pladsforholdene på en udstilling :slight_smile: