Billeder med Jans lille beskedne kamera. (nikon)

Her er der billeder af Frederik + kattetræf på Jans jolle.
Jan har blot et lille beskedent kamera; men det skal man sandelig ikke kimse af.
Vel…:?

Frederik har fanget den ene af havens 2 løver. :slight_smile:

Ih altså Mona…
Hvis Jans “snoldede” kamera også kunne fange sådan nogle smukke misser her:wehuu::wehuu:
Hilsen Lisbeth

Skønne skønne billeder. Især synes jeg at Frederik er SÅ smuk og lækker :wehuu:

Kan godt forstå han er stolt af sin fangst,det er ikke hver dag man fanger en løve:tihi:

Tine

Super smukke katte :iloveyou:

Ej, hvor er de katte bare fantastisk lækre!

Nej, hvor er de bare smukke, dine misser!! :inlove: :inlove: Mettepigen har da virkelig fået sig selv “iscenesat” oven på hovedet af ham løvebassen :thumbup:

Det er din store fan - Frederik :tihi:

Anne tør ikke engang SKRIVE hans navn

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

OHHHH…:tihi: ja, ham fik jeg jo godt nok ikke kigget særligt grundigt på :klapper: :klapper:

[quote=Eva;359761]Anne tør ikke engang SKRIVE hans navn

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]
Neej, jeg får næsten tics ved tanken :høhø:

Ham Frederik er da godtnok en smukker fyr - håber jeg en dag får lejlighed til at gramse på ham.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Eva;359767]Ham Frederik er da godtnok en smukker fyr - håber jeg en dag får lejlighed til at gramse på ham.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

Tjaaaa, Eva… han var godt nok en meeget genert missefyr sidst jeg prøvede at begramse ham… :tihi: :tihi:

Men han er godt nok flot… er helt vild med hans hvide haletut!! :inlove:

hvor har du bare nogle flotte katte :thumbup:

og frederik ser da næsten mere “farlig” ud end løven…:slight_smile:

Dejlige billeder af smukke nysgerige misser. Flotte smukke Frederik, ser da godt nok ud som om han vil sige: Ingen tager MIN løve:tihi:
Knus Elin

Det er godt gået af ham Frederik sådan at vise, hvem der er under hvem :slight_smile:

Dejlige billeder :wehuu: :wehuu: :wehuu:
En løvemis på en løve :høhø:

flotte flotte mislinger, det er bare et genialt billede der hvor fredrik sidder ovenpå løvens hoved.
vi glæder os til at nusse pelsen af de smukke misser