du godeste en seance - temmelig utilfresstillende når man vil have TRE killinger på samme billede.
Hannen fattede det nogenlunde - så han blev foreviget med pynten - pigerne var håbløse -især også fordi de er så ens
dreng
pige
Pige
du godeste en seance - temmelig utilfresstillende når man vil have TRE killinger på samme billede.
Hannen fattede det nogenlunde - så han blev foreviget med pynten - pigerne var håbløse -især også fordi de er så ens
dreng
pige
Pige
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;994863]
Pige[/QUOTE]
hehe… jamen sådan går det når man kaster sig ud i noget der vel næsten er “projekt umulig” :høhø:
Men gud hvor er de lige til at dåne over
Lige mine tanker
De er da bare yndige.
og Det første billede er da så fint til julekort:)
Cats og Conni
De er godt nok blevet pæne
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;994863]du godeste en seance - temmelig utilfresstillende når man vil have TRE killinger på samme billede.
Hannen fattede det nogenlunde - så han blev foreviget med pynten - pigerne var håbløse -især også fordi de er så ens[/QUOTE]
Nøjes du bare med en enkelt af dem - det er så til gengæld blevet et rigtigt julekortbillede.
Så fine!
De er da bare for lækre
Njår, hvor er de søde!
Enig med FF, det er da et super godt billede!
de er altså super kære
Det kan godt være at det første er pænest, men det her er mest abysk
sikke nogle skønne små nissebørn!
[QUOTE=Highfield;995082]Det kan godt være at det første er pænest, men det her er mest abysk
sikke nogle skønne små nissebørn![/QUOTE]
Hehe, det billede er også klart mit yndlingsbillede. Passer meget godt med alt hvad jeg er blevet fortalt om abyer
Tak allesammen. Hvilket der ender op som julekort ved jeg ikke - det overlader jeg helt til min veninde i Sweitz der kreerer kortet - hvorfor er hun så længe om det? - det er jo vigtigt
Tilfredsstillende eller ej, det er skønne billeder alle sammen Jeg er pjattet med måden den kønne pige sidder på, på det ene billede, ser totalt nuser ud
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;994863]du godeste en seance - temmelig utilfresstillende når man vil have TRE killinger på samme billede.
[/QUOTE]
Helt ærligt, dette billede ville kunne sælge en hel masse julekort herhjemme.
Hvor ser han altså bare skøn ud!