Billeder til julekort

du godeste en seance - temmelig utilfresstillende når man vil have TRE killinger på samme billede.

Hannen fattede det nogenlunde - så han blev foreviget med pynten - pigerne var håbløse -især også fordi de er så ens

dreng

pige

Pige

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;994863]

Pige[/QUOTE]

:inlove::hjerte::wehuu::hjertehop::lovelove:

hehe… jamen sådan går det når man kaster sig ud i noget der vel næsten er “projekt umulig” :høhø:

Men gud hvor er de lige til at dåne over :inlove:

Lige mine tanker :slight_smile:

De er da bare yndige.:hjerte: :hjerte: og Det første billede er da så fint til julekort:)

Cats og Conni

De er godt nok blevet pæne :ok:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;994863]du godeste en seance - temmelig utilfresstillende når man vil have TRE killinger på samme billede.
Hannen fattede det nogenlunde - så han blev foreviget med pynten - pigerne var håbløse -især også fordi de er så ens[/QUOTE]

Nøjes du bare med en enkelt af dem - det er så til gengæld blevet et rigtigt julekortbillede. :smiley:

Så fine! :hjerte:

:inlove::wehuu:De er da bare for lækre

Njår, hvor er de søde!

Enig med FF, det er da et super godt billede!

de er altså super kære :hjerte:

Det kan godt være at det første er pænest, men det her er mest abysk :inlove:

sikke nogle skønne små nissebørn!

[QUOTE=Highfield;995082]Det kan godt være at det første er pænest, men det her er mest abysk :inlove:

sikke nogle skønne små nissebørn![/QUOTE]

Hehe, det billede er også klart mit yndlingsbillede. Passer meget godt med alt hvad jeg er blevet fortalt om abyer :tihi:

Tak allesammen. Hvilket der ender op som julekort ved jeg ikke - det overlader jeg helt til min veninde i Sweitz der kreerer kortet - hvorfor er hun så længe om det? - det er jo vigtigt :slight_smile:

Tilfredsstillende eller ej, det er skønne billeder alle sammen :smelter: Jeg er pjattet med måden den kønne pige sidder på, på det ene billede, ser totalt nuser ud :hjerte:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;994863]du godeste en seance - temmelig utilfresstillende når man vil have TRE killinger på samme billede.

Hannen fattede det nogenlunde - så han blev foreviget med pynten - pigerne var håbløse -især også fordi de er så ens

[/QUOTE]

Helt ærligt, dette billede ville kunne sælge en hel masse julekort herhjemme. :wink:
Hvor ser han altså bare skøn ud! :inlove: :wehuu: