kom lige til at tjekke programmet for i år …
ØJ det er længe siden jeg sidst har hørt både Def Leppard og Billy F Gibbons live
… kun lidt meget misundelig nu
kom lige til at tjekke programmet for i år …
ØJ det er længe siden jeg sidst har hørt både Def Leppard og Billy F Gibbons live
… kun lidt meget misundelig nu
Har købt en lille Blåkant, som er godt for biodiversiteten.
Kommer så til at læse mere en den plante, finder ud af at det faktisk er catnip…
Kattenes reaktion:
Ad, giver os de gode stoffer inde fra skabet, nemlig Baldrian…
Dagens oplevelse i haven! Fik øje på denne her fætter og hans familie, i alt cirka et dusin larver, der bliver til Filtbladet Kongelys Hætteugle!! (En natsværmer… åbenbart!) Den viste sig at være relativt sjælden i Danmark, så få minutter efter havde en af Claus´ kolleger der er brændende interesseret i den slags, reserveret kræene, der nu er indsamlet i en spand med lidt jord og foder og bliver hentet på tirsdag! Så lærte man da også lidt i dag!
På hjørnet af huset ved vores indgangssti, har tidligere ejer lavet en lille redekasse. Den har solsorten taget i brug, det er nu meget hyggeligt
Meget vand i holstebro og mange lyn
Også her i Fredericia, det var lige over os…
Stort blink og BANG lige efter
Det drev heldigvis hurtig videre…
En lille gave til min veninde, som kommer på fredag. (To kilo af hendes yndlingsslik, som skulle være nær umuligt at finde i danske butikker).
Er meget spændt på om kattene kan lade båndet være. Som det ses, er døren ud til det fri på vid gab, så kattene er naturligvis lukket ude af stuen lige nu.
Hvor er de flotte
Den var aldrig gået hjemme hos mig
Nej, jeg var altså også ret bange for at de ville flå båndet.
Men de undersøgte bare gaven - og så var det det.
Jeg har ferie nogle dage endnu, så det skal nydes ned et nyt sidebord, en rom og cola, samt en pizza lige om lidt
Jeg har dækket den gode stol til med et lagen, så min veninde forhåbentlig ikke bliver helt dækket til i kattehår. Og hvad gør kattene straks? Indtager stolen!
Det skal du nok vente med, til hun er der
Ja, så meget klogere er jeg da også blevet. Men nu er det for sent.