Billeder uden katte 2025

Baljen er retvisende, der er 68 mm

2 Synes om

Begge versioner er overordentligt sandsynlige med den kat. :rolleyes2:

4 Synes om

Dagens gåtur med Molly

Godt det ikke er skumring, jeg har glemt min tryllestav :tihi:

Ingen tvivl om at Molly er jagthund, men den der tingest kunne hun ikke helt blive enig ned sig selv . Skal hun stå stand eller jagte den :tihi:

12 Synes om

Der bliver holdt øje med mig, når jeg går udenfor :smiling_face_with_three_hearts:

De bor i kvisten med vores sovekammervinduer lige neden under, så vi vågner til musik hver morgen :smile:

15 Synes om

Er det bier eller hvepse?

Min far er lige blevet konstateret allergisk efter et stik og voldsomt anafylaktisk chok, så i familien er vi lidt sarte når det kommer til den type flyvere…

6 Synes om

Det er svaler :wink::face_with_hand_over_mouth:
Der sidder en lille unge med hovedet ude :slightly_smiling_face:

8 Synes om

Det kan jeg da godt se nu :grinning:

Er bare lidt farvet, tror jeg…

5 Synes om

Jeg har fået set et par Dambo trolde her i sommer:
Jeppe Væk Tæppe i Voldum

og Ivan Evigvår i Mariager

Har bud om at komme med på en tur til Horsens og se en trold dernede o, et par uger også.

De trolde er altså fine, og det sjove er at de står en smule gemt, så man skal lede lidt efter dem. Men de er lagt ind i Maps, så man har nogat at gå efter.

15 Synes om

Send flere nøgler…

Har prøvet at gøre min vildt kedelige hvide hoveddør, en smule mere interessant. Spændt på om de bliver hængende, med tanke på at de hænger på en dør der ofte bliver åbnet og lukket. :kryds:

10 Synes om

Hold op hvor smart og fin :star_struck:

2 Synes om

Husk også kosten :tihi:

2 Synes om

Kosten :huh:

Jeps, som skal bruges til at fange den rigtige nøgle på. " fra Harry Potter og de vises sten"

4 Synes om

Ahhh overvejede godt om det var noget med Harry Potter, men kunne ikke lige gennemskue/huske hvordan det hang sammen. Men de bliver nok liiidt kedelige at fange, nu de er klistret fast til døren. :grin:

3 Synes om

Ved du er vild med farver kunne det være en ide med og male nogle nøgler tænker med neglelak
Bare lige en ide i mine tanker

3 Synes om

Nej det ville være synd, det er gamle nøgler og de fleste af dem er slidte, rustne og nogle med gamle malepletter på, præcis som jeg godt kan lide dem. Jeg er ret pjattet med gamle nøgler og hængelåse, og de skal helst være slidte og gerne med rust, og/eller gamle ødelagt maling.

Eneste grund til at min entre er hvid og kun hvid, er at der ikke er noget naturlig lys der ude og rummet er småt og mørkt. Men planen er, når jeg får råd og overskud, at male loft, fodpaneler og karme gule. Og gule prikker e.l. på væggene. Foruden at få et gult gulvtæppe. Så rummet ikke længere er hvidt i hvidt. Der er allerede lidt gult der ude, og rød reol og skuffeopbevaring.

5 Synes om

Markerne er høstet det er nemmer og se rådyrene hold op vi har mange omkring os

12 Synes om

Jeg kom til at købe en frygtelig grim kommode den anden dag gennem DBA, som jeg nu vil prøve at male, så den bliver lidt pænere. Jeg købte lige præcis denne kommode, fordi den var billig, har den rigtige størrelse og fordi ejeren kunne levere den :smil:

8 Synes om

Den har virkelig også potentiale til at blive flot! :star_struck:

5 Synes om

Andre kan sikkert gøre den rigtig fin, men jeg er ikke så kreativ, så jeg maler den bare hvid og skufferne bliver lysegrå. Min datter er til gengæld meget kreativ, så hun har snakket om at dekorere den, når jeg har malet den :smil:
I øvrigt fulgte den originale nøgle med. Det er ikke så tit nøglen er bevaret, så et klart plus :thumbup:

9 Synes om