Billeder uden katte 2025

Jeg kan ikke den dag … :ups:

5 Synes om

Nu er det jo heller ikke nogen skam at blive væk, når man ikke er inviteret - vel…? :smirk:

5 Synes om

Ej en lækker høst! Er det sort kantarel/trompetsvamp I har fundet?

2 Synes om

Ja, trompetsvamp, pigsvamp og rørhatte - brunstokket, indigo og Karl Johan… :+1:

5 Synes om

Jeg var på græskarindkøb i går :heart_eyes:

16 Synes om

Wow :star_struck:

1 Synes om

Det er blevet det nye sort, læste jeg. Både at dyrke græskar og at gøre en familieudflugt ud af at hente dem :slight_smile: Jeg er ellers ikke vild med Halloween, men det er vel en hyggelig nok tradition. Dit billede ser godt nok lidt mere avanceret ud med mange sorter - men det er da i den grad velbesøgt :slight_smile:

2 Synes om

De er blevet et stort tilløbsstykke efterhånden med mange græskarsorter - også til madlavning :ok: Og så er der majslabyrint, salg af kaffe, pølser, syltede græskar mv.
Jeg kører tit forbi til/fra arbejde, fordi det er så flot med alle de mange farver græskar :heart_eyes:

Det er Gaardens Grønt imellem Horsens og Brædstrup (Åstruplund). Om sommeren har de jordbær, ærter og kartofler :smil:

7 Synes om

Håber kattene kan holde sig af bogkasserne

9 Synes om

Hmm :wink: :gruble: hvor mange år har du haft kat @Jeanette

5 Synes om

Ud over staldkatte, omkring 19 år :tihi:, men de kunne da lade dem være mens de var i vores reol :tihi:
Killingerne har altid leget flittig i reolen, men det er minimal, hvad de har bidt i bøgerne.

11 Synes om

I katte verden er det ikke det samme :grinning:

Men hvor er det nye flot :blush:

3 Synes om

Altså Delle og jeg (og Dumle og jeg) har haft et par samtaler om at bøger ikke er mad. Det har dog aldrig været bøger på reolen, men den bog jeg aktivt er ved at læse i. Så det tænker jeg mere handler om opmærksomhed end om at bøgerne i sig selv er super spændende. :tihi: :klappekat:

:kryds: for at de kan lade bøgerne være.

4 Synes om

Jeg er en smule opmærksom på Masso, efter han havde kedet sig en dag, de var alene hjemme og min bog der lå på sofabordet lige manglede de sidste sider da jeg kom hjem :smile:

15 Synes om

Det er da også ekstra uforskammet - at æde slutningen :joy:

4 Synes om

Heldigvis var de sidste sider forfatterens tak, og lign. så det var kun sidste side af selve historien, der var lidt laset at læse, men det lykkedes da :tihi:

Jeg må dog indrømme at der nu står et nyt eksemplar i reolen, fordi det er en bog jeg gerne læser igen :smile:

7 Synes om

Fra min tur ned af Hovedgaden i går:

De går også helt amok i julepynt i december - det er altså hyggeligt! :heart_eyes:

Så er vi gået ind i den kolde tid, og der er kommet kål i kummerne. Jeg synes det er så fint at de har tænkt det ind, så vi har grønt at se på hele vinteren.

14 Synes om

Har egentlig aldrig været til halloween men et spøgelses hus kan altså noget

9 Synes om

Min udsigt lige nu

18 Synes om

Har lige været i Bilka, billigere og bedre adventsgaver er det finder jeg nok ikke

11 Synes om