Billeder uden katte 2026

Det er ikke skoene der er noget galt med, men at mine tæer krøller ind i hinanden :roll_eyes:
Strømperne er faktisk meget behagelige (og det kommer fra en som helst ikke har strømper på til andet end træning og om vinteren) og jeg har dem på endnu … overvejer stadig, om jeg gider gå en tur :gruble:

9 Synes om

Jeg bruger faktisk næsten udelukkende tåsokker nu. Ikke fordi jeg synes de er kønne, men langt de fleste almindelige strømper har ikke nok vidde i tåregionen, og klemmer mine tæer sammen så mine knyster bliver sure og gør ondt. Så jeg har fodformede sko og tåsokker for at mindske mine smerter. Det var lidt svært at vænne sig til, men som med så meget andet, så vænner man sig til det.

8 Synes om

Tåstrømper er fantastiske, jeg har brugt dem i flere år efterhånden, og de er så skønne at have på.
Det er dem her jeg bruger.

6 Synes om

Enig, jeg har kun prøvet tåstrømper en gang, og det satte mit hoved hele ud af kurs, så forkert føltes det. Men om det også skyldes at jeg generelt hader at have strømper på. Min sko købes efter at de kan bruges uden strømper (Har dog strømper på i gummistøvler og vinterstøvlerne, som begge kun bruges når det er strengt nødvendig.

Men heldigvis er vi forskellige :tihi:

4 Synes om

Hos min søster og svoger bliver jeg budt på rød og grøn negroni

9 Synes om

Og mojito

10 Synes om

Så skal Nalle vel være klar med trøstepoter, når du vakler hjem i aften :joy_cat:

7 Synes om

Som I kan se lykkedes missionen, men proptrækkeren begyndte at knække allerede da jeg begyndte at skrue den i, Og efterhånden smuldrede den mere og mere.
Og den er altså ikke slidt op, den er maks blevet brugt en gang om året de sidste mange år.

8 Synes om

Vi har også haft dem og de er ikke så stærke

4 Synes om

Jaja … :lying_face:

3 Synes om

Smukke smukke Drejø - elsker at være her. Smukt fugleliv, hjorte, fasaner der er genudsat på øen med høns som mødre og fine harer - lige til at nyde. De er så tæt på og harmonien er så dejlig




18 Synes om

Så smukke foto :blush:

2 Synes om

Det ser meget misundelsesværdigt ud :blush:

3 Synes om

Det bliver jeg nød til at sige at det er…min svigerfamilie bor på Drejø. Der er ca. 65 fastboende på øen, færgen kommer et par gange om dagen…og alt foregår i ro og fordragelighed. Der er nærmest ikke støj eller lysforurening, så på en måde er det bare et lille stykke magi. I får lige lidt flere billeder :heart: skulle i nogen sinde have lyst til en tur kan Drejø varmt anbefales. Der er shelter, hytter og et par sommerhuse (ikke mange) så man kan selv vælge niveauet :grin:





15 Synes om

Der ville jeg godt flytte til :love:

6 Synes om