Det er ikke skoene der er noget galt med, men at mine tæer krøller ind i hinanden ![]()
Strømperne er faktisk meget behagelige (og det kommer fra en som helst ikke har strømper på til andet end træning og om vinteren) og jeg har dem på endnu … overvejer stadig, om jeg gider gå en tur ![]()
Jeg bruger faktisk næsten udelukkende tåsokker nu. Ikke fordi jeg synes de er kønne, men langt de fleste almindelige strømper har ikke nok vidde i tåregionen, og klemmer mine tæer sammen så mine knyster bliver sure og gør ondt. Så jeg har fodformede sko og tåsokker for at mindske mine smerter. Det var lidt svært at vænne sig til, men som med så meget andet, så vænner man sig til det.
Tåstrømper er fantastiske, jeg har brugt dem i flere år efterhånden, og de er så skønne at have på.
Det er dem her jeg bruger.
Enig, jeg har kun prøvet tåstrømper en gang, og det satte mit hoved hele ud af kurs, så forkert føltes det. Men om det også skyldes at jeg generelt hader at have strømper på. Min sko købes efter at de kan bruges uden strømper (Har dog strømper på i gummistøvler og vinterstøvlerne, som begge kun bruges når det er strengt nødvendig.
Men heldigvis er vi forskellige ![]()
Så skal Nalle vel være klar med trøstepoter, når du vakler hjem i aften ![]()
Som I kan se lykkedes missionen, men proptrækkeren begyndte at knække allerede da jeg begyndte at skrue den i, Og efterhånden smuldrede den mere og mere.
Og den er altså ikke slidt op, den er maks blevet brugt en gang om året de sidste mange år.
Vi har også haft dem og de er ikke så stærke
Jaja … ![]()
Smukke smukke Drejø - elsker at være her. Smukt fugleliv, hjorte, fasaner der er genudsat på øen med høns som mødre og fine harer - lige til at nyde. De er så tæt på og harmonien er så dejlig
Så smukke foto ![]()
Det ser meget misundelsesværdigt ud ![]()
Det bliver jeg nød til at sige at det er…min svigerfamilie bor på Drejø. Der er ca. 65 fastboende på øen, færgen kommer et par gange om dagen…og alt foregår i ro og fordragelighed. Der er nærmest ikke støj eller lysforurening, så på en måde er det bare et lille stykke magi. I får lige lidt flere billeder
skulle i nogen sinde have lyst til en tur kan Drejø varmt anbefales. Der er shelter, hytter og et par sommerhuse (ikke mange) så man kan selv vælge niveauet ![]()
Der ville jeg godt flytte til ![]()











