Billedestorm

Så kan I tro jeg har fået lagt billeder op… Her kommer en mindre billedestrøm af mine skønne kontinenter - der iøvrigt bliver frækkere for hver dag… hihi

Billederne ligger lidt i uorden mht alder… de nyeste er de 4 uger på… :slight_smile:

Er de ikke dejlige mine små bamser… -forelsket

Hvor er det bare nogle skønne billeder -thumbs og modellerne er da heller ikke til at stå for -forelsket

Ihhhhh, nogle små dejlige herligheder -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

ÅÅÅååhhhh . . jeg kan næsten ikke få luft -forelsket -forelsket -forelsket

Nååååååååååååååååå hvor ER de bare uimodståelige og dejlige -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove

Suk - jo Lena, de er velnok skønne alle sammen -forelsket

Lena - de er 200% VIDUNDERLIGE - ser findes ikke superlativer nok i denne verden :slight_smile: :smiley: :smiley:

Åh, de er bare så dejlige
Hilsen Lisbeth

De er bare så nuttede -forelsket

-græd -græd -græd -græd nejjjjjjjjjjj nu er jeg skruk igen -græd -græd -græd -græd

Uhhhhhh hvor er de bare smukke og lige til at nusse -love

åhhh de er yndige!! -forelsket

De er bare for smukke Lena -kramer

Hvor er de bare CUTE !! -love

nøøøøj hvor er de blvet store, det var det første jeg udbrød :smiley:
de er så lækre, kan godt forstå du er skide hamrende stolt… altså jeg er stolt på dine vejne.

ihh altså tusind tak alle sammen… I er bare så søde… -forelsket -forelsket -forelsket

åhr hold da op… smeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt.

K*ft nogle skønne billeder Lena!!

Ej hvor er de dejlige dine “skrigeunger”.

Den ene er jo skønnere en den anden.

Åhhh… hvor er de skønne -lovelove lovelove

Men hvad filan sker der her

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Tark…

hihi synes det så så sjovt ud… det er kluddermor han udøver… heh -tihi -kattedans

og det her er så hvor han øver til at blive ninja… han har ikke helt bestemt sig for hvad han vil i fremtiden, så han afprøver forskellige ting… thi

Jeg er solgt -love