Billedet under vores underskrift

Hej kære kattegale.
Er der nogen der kan forklare mig hvordan man laver det der billede under vores underskrift.
Fx. det Finn Frode har med Rags, hvor der står fede forkælelsesdyr.

Jeg ville nemlig gerne lave et med Theo og Milou, men ved ikke hvordan?:surrender1:

Jeg ville blive glad hvis nogen kunne hjælpe :slight_smile:

:slight_smile:

Det hedder et banner, og hvis du er rigtig heldig kan du lokke en herinde til at lave et til dig :kryds:

Okay :ok: Tak, Tante Tut :slight_smile:

Ja så er det næste spørgsmål om nogen kunne tænke sig at hjælpe mig? :kryds:

hvis du nu smider nogen forskellige billeder her i tråden af misserne og evt hvad du gerne vil have at der står på banneret og hvilke farver du kan lide så kan der ske mystiske ting… :tihi:

Gerne forskellige billeder, både closeups og fuld figur fra forskellige vinkler så kreativten kan få frispil. :smiley:

:klap: Spændende! Det vil jeg prøve :slight_smile:

Her er nogle forskellige billeder.
Jeg forestiller mig at der er et af dem hver, mindre selvfølgelig :tihi:
Af farver tænker jeg noget blåt/gråt/grønt-agtigt…
Teksten skal hedder Theo og Milou, evt. uden “og”…
Skriften ved jeg ikke:?

Hvis nogen har gode ideer så sig endelig frem:D

Katten er nu ikke Rags, men hans halvbror Ivanhoe, som jeg har sat en mindesten for på banneret, der linker til min hjemmeside. Men ligheden er godt nok stor. :slight_smile:

Uhh du har sådan nogle gode billeder af dine missere :slight_smile:

Tak :slight_smile:
Det er til dels takket være min datters gode spejlreflekskamera, for jeg er ikke nogen ørn med et kamera. Og så er motiverne jo ganske fine :tihi:

Du har vel ikke et, lissom de to hvor man ser dem i profil, hvor den ene af dem kigger den anden vej? Det ku’ nemlig være pænt (synes jeg) hvis de kiggede på hinanden :slight_smile:

så vil jeg gerne forsøge

[QUOTE=TrekkieGrrrl;960378]Du har vel ikke et, lissom de to hvor man ser dem i profil, hvor den ene af dem kigger den anden vej? Det ku’ nemlig være pænt (synes jeg) hvis de kiggede på hinanden :slight_smile:

så vil jeg gerne forsøge[/QUOTE]

Hvor er du sød :slight_smile:
Jeg tænkte det samme, og prøvede om man kunne spejlvende det ene, men det kunne jeg ikke :ups:
Jeg kikker lige lidt videre…

Jeg kan godt spejlvende det, men så ligner det bare ikke helt DEN kat mere. Det er skægt for selvfølgelig kan man se det er den samme kat, men ens underbevidsthed kan godt se der er “noget forkert”

Så hvis ikke du har et fra den anden side kan jeg godt spejlvende det ene, men det bli’r ikke HELT det samme :slight_smile:

Man kan også gå på jagt i hendes gamle billedtråde efter billeder… (det har jeg engang gjort da jeg lavede et surprise banner til Eva)

Nu har jeg vendt det…tror jeg :slight_smile:

:wehuu::wehuu:

Jeg kan desværre ikke lave et banner til dig, men var bare lige nødt til at sige :

Hvor er dine katte bare smukke :hjerte::hjerte:

Jeg kan desværre ikke lave et banner til dig, men var bare lige nødt til at sige :

Hvor er dine katte bare smukke :hjerte::hjerte:[/QUOTE]
Tak Tante Tut :slight_smile:
Jeg synes også at de er helt vidunderlige :hjerte:
De har sådan et dejligt venligt udtryk, og er bare noget af det skønneste:love2:

Jeg ved jo godt at det er en tråd om noget banner…men jeg må altså lige sige det… det er nogle rigtig søde og smukke katte :slight_smile:

Tak skal du have Sim-Sim :slight_smile:

Det her var lige hvad mit fredags-hoved kunne klare… Åbenbart ikke at sætte dem på samme banner. -LOL

Her er et forsøg. Jeg er i tvivl om størrelsen, jeg laver altid mine egne i 100x600, men det passer ikke rigtigt her, så måske er den for stor (eller hvis den godt må være større så kan den også blive det …lidt…)