Billedredigering

Jeg vil bare høre, hvor I finder alle de skønne clipart og baggrunde, som I bruger til jeres bannere :?:?:?
Jeg har googlet forskellige ting, men synes dem der ligger derinde er ret kedelige :frowning:
Nogle der vil dele ud af deres :?:?:?

[quote=•~ Rikke ~•;501903]Jeg vil bare høre, hvor I finder alle de skønne clipart og baggrunde, som I bruger til jeres bannere :?:?:?
Jeg har googlet forskellige ting, men synes dem der ligger derinde er ret kedelige :frowning:
Nogle der vil dele ud af deres :?:?:?[/quote]

Nogle af dem jeg bruger, har jeg lagt i et album på facebook

Dem er du velkommen til at stjæle fra :slight_smile:

[quote=Lykke86;501949]Nogle af dem jeg bruger, har jeg lagt i et album på facebook

Dem er du velkommen til at stjæle fra :)[/quote]

Tusind tak du har godt nok nogle fede baggrunde, så dem stjæler jeg da nok et par stykker af :tihi:

Gør du bare, jeg opdaterer det album engang imellem :slight_smile:

og har egentlig en masse , som ikke er lagt ind endnu :rock:

Det er bare en skam at de bliver så små når de har været gennem facebook.

Ja det har du ret i Pia :frowning:

er helt enig, men ved ikke rigtig hvordan jeg skal dele dem jer ellers ?

Kan du ikke sende dem til os på mail, hvis vi skriver i en PB, hvilke vi er interesserede i :?

Jo, det kan jeg… men jeg lover ikke helt for at jeg har dem alle sammen stadigvæk, der er nogle af de første som er slettet, da jeg aldrig fik dem brugt :slight_smile:

Har du prøvet at Google på christmas+cat+clipart ? Det giver en del søde billeder.
Hvis du er indstillet på at give kunstnerne lidt for deres store arbejde, er der også et sted som Renderosity.com. Hvis du søger på christmas+clipart eller christmas+background tror jeg du kan finde fine ting :slight_smile: Der vrimler med dygtige folk :hjertehop:
F.eks:
Winter Basics Background Mini Pack 2D Graphics Sveva
Christmas Evening 2D 3D Models -Melkor-