Billedredigering

Jeg tænkte på, om der sidder nogen herinde, som er dygtige til billedredigering?

Jeg har jo mit stamnavn Blackangel, så jeg ville godt have en kat og en engel med sorte vinger?

Det kan jo godt googles og finde en sort engel, men det er jo ikke min egen :ups:

Så jeg ville være rigtig glad, hvis nogen gad hjælpe sådan en ikke-computer-nørd som mig? :kryds:

Og så er det lige mig og hjemmesider altså - jeg ønsker mig et dummie-sikkert system :argh:

Hvilke hjemmesider bruger i - hvorfor - og hvad koster de - og kan sådan en dummie som mig mon hitte ud af det? :doh:

Det er da en skam, at der slet ikke er nogen herinde, der kan hjælpe mig :ked:

altså med hjemmesider kan du jo prøve weebly.com :slight_smile:
det er godt nok på engelsk, men det er meget nemt og simpelt at finde rundt i! :slight_smile: (og der er ubegrænset med sider, billede albums, blogs osv.)

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med din engel.

Jeg bruger FrontPage til at lave min hjemmeside, jeg synes det er ok nemt, men kender nok ikke til alt hvad det kan :tihi:

I gennem One.com, mener jeg også du kan lave din side, de har vist nok nogle skabeloner, men hvordan det fungere, ved jeg ikke.
Der kan du bestille dit webhotel, altså navnet på din hjemmeside :slight_smile:

Priserne finder du på deres side, det koster ikke meget.

Om du ønsker at få en til at lave din hjemmeside for dig, kan du regne med at betale en lille smule for det, da det jo tager lidt tid og lave en hjemmeside.

Billedredigeringsprogrammer kan også se uoverskuelige ud om man nu ikke har prøvet det før. Vi er allesammen startet et sted henne, det angående, og at få en sort engel og en kat sat sammen , skulle ikke være det sværeste at gå i gang med.
Joan

Jeg har en gang prøvet at få en hjemmeside op at køre, men jeg måtte opgive :argh:

Jeg er simpelthen for dum til den slags -doh

[QUOTE=Kiskan;587975]Om du ønsker at få en til at lave din hjemmeside for dig, kan du regne med at betale en lille smule for det, da det jo tager lidt tid og lave en hjemmeside.

Billedredigeringsprogrammer kan også se uoverskuelige ud om man nu ikke har prøvet det før. Vi er allesammen startet et sted henne, det angående, og at få en sort engel og en kat sat sammen , skulle ikke være det sværeste at gå i gang med.
Joan[/QUOTE]

Nej, men hvis det ikke skal være en engel fra Google, så er det straks et større projekt at lave fra bunden :slight_smile:

Måske ikke helt fra bunden men katten skulle jo gerne være min egen og ikke en fra google :ups:

ja, om man nu ikke har div. engle liggende i gemmeren som tuber, ja så tager det noget tid og lave

:tihi: Ja, det regnede jeg også med, det var mere englen jeg tænkte på.

Men er det en kat med sorte vinger du vil have?

[QUOTE=Stine A;587985]:tihi: Ja, det regnede jeg også med, det var mere englen jeg tænkte på.

Men er det en kat med sorte vinger du vil have?[/QUOTE]

Ja, det er en kat med sorte vinger, jeg gerne vil have. Englen må jeg så vist google, sidst fandt jeg bare ikke noget pænt.

[QUOTE=Susanne L. Moshage;587980]Jeg har en gang prøvet at få en hjemmeside op at køre, men jeg måtte opgive :argh:

Jeg er simpelthen for dum til den slags -doh[/QUOTE]

Det samme her, men da jeg stødte på gominisite, hvor der er forklaringer på dansk, og en masse skabeloner, så lykkedes det selv at lave en.

Mener jeg fik en måneds prøvetid gratis, og derefter kunne jeg så beslutte om jeg ville fortsætte, og dermed betale.

Det er selvfølgelig dyrere end hvis man laver sin egen helt fra bunden, men det er ikke noget som slår bunden ud af en fattigs budget. :wink:

Jeg er godt klar over, at får jeg hjælp til en hjemmeside, så er det ikke gratis :slight_smile:

Men jeg er jo nød til at have en - engang :frowning:

Okey, så en kat med sorte vinger og en engel?
En sort engel eller hvid engel?

Jeg vil gerne prøve at lave noget til dig, men jeg er bestemt ikke nogen haj, ved slet ikke om jeg kan :ups:

[QUOTE=Stine A;588010]Okey, så en kat med sorte vinger og en engel?
En sort engel eller hvid engel?

Jeg vil gerne prøve at lave noget til dig, men jeg er bestemt ikke nogen haj, ved slet ikke om jeg kan :ups:[/QUOTE]

Tusind tak :slight_smile:

Helst en sort engel - lissom mig :ups:

Altså… jeg er ikke helt 100% sikker på, hvad det er, du gerne vil ha’ men…

(Undskyld størrelsen… men hellere for stor, mindre kan det altid gøres :))

Tusind tak, hvor er de fine :wehuu:

Jeg er heller ikke sikker på, hvordan en sort engel ser ud :gruble: men måske som ham her?

hvis du vil have det tegnet kan jeg om en uges tid få min ven til at tegne nogen::slight_smile:

Jamen, dette må så være mit første indlæg :slight_smile:

Jeg kunne da godt prøve med billedet, men jeg kan altså ikke love noget - har ikke prøvet netop det her før :slight_smile:
Kan du give lidt mere information om farver, baggrund, kattens “stilling” og evt. vingernes form, retning osv.?