Billedspam

[SIZE=4]Fordi kræene har fået nyt træ og jeg har kedet mig som en sindsyg [/SIZE]:høhø:

Det nye træ med indtaget af husets ældste og de 2 yngste :hjerte:

Husets ældste som bliver 16 i næste mdr. En smule mølædt men stadig med spræl i :inlove:

Sami i buret på Hittekats hobby udstilling :høhø:

Og her boltre han sig i det nye træ med alle hans til tider bøvet udtryk :tihi:

Så er der Das Trunte spam … hun har total tyvet mit :hjerte:

Tupac ser også noget i hende … han snasker/savler hende konstant til men hun nyder det uanset, hvor klistret hun bliver :høhø:

Til sidst men ikke mindst, så skal I se, hvor smukt grønne hendes øjne er blevet :hjerte:

De to sorte er mere mit nummer, både den ældre og den yngre :slight_smile:

Men fint forsidebillede af den grønøjede skønhed, Anne :ok: For hun er vel forhåbentlig ikke et grønøjet monster? :uha:

Hvor er de bare dejlige allesammen! :wehuu:

Sami charmede mig grundigt på hittekat-udstillingen. :lovelove:

Hvor er hun bare feminin ! hun er altså dejlig!

[QUOTE=galath;1240777]De to sorte er mere mit nummer, både den ældre og den yngre :slight_smile:

Men fint forsidebillede af den grønøjede skønhed, Anne :ok: For hun er vel forhåbentlig ikke et grønøjet monster? :uha:[/QUOTE]

Du ved godt jeg har 7 sorte mere ikke? Du må herop nordenfjords og gramse solen sort :tihi:

Og jo lidt er hun men hun er også en total charmebolle så hun er hurtigt tilgivet :hjerte:

[QUOTE=velfa;1240779]Hvor er de bare dejlige allesammen! :wehuu:

Sami charmede mig grundigt på hittekat-udstillingen. :lovelove:[/QUOTE]

Han har lovet mig, at han vil lave en dreng i hans første kuld, som er en tro kopi af ham selv … kun til dig :stuck_out_tongue:

Hvis du viste, hvor mange gange jeg har kigget hende bagi for at være helt sikker på hun er en pige :uha: … hun opfører sig fuldstændig som en han killing … der er ikke fangelege her i huset … der er slås/brydekampe med alle de store drenge og hun piver aldrig men de gør når hun tager for hårdt fat :høhø: … hun ER fantastisk :hjerte:

De er så dejlige hver og en :smiley:
Men Sami er en STEG! han mærker simpelthen som en hanmis skal gøre… Tung og smæk fuld af muskler, men stadig lange linjer og elegant (for det meste) :smiley:
Trunten er hans perfekt modstykke, SÅ feminin og ladylike… (for det meste) :høhø:

Den grønøjede tøs :wehuu:

Jeg prøvede at vælge det bedste billede af Das Trunte, men måtte opgive, for hun er jo total lækker på dem alle sammen. :wehuu:

Herlige billeder af “flyveørerne” - men det af Sami, hvor hans ene tand hænger udenfor og han så i øvrigt ser lettere bøvet ud, det er altså ubetaleligt.

:lol::lol::lol:

[QUOTE=DK Sugieh;1240784]De er så dejlige hver og en :smiley:
Men Sami er en STEG! han mærker simpelthen som en hanmis skal gøre… Tung og smæk fuld af muskler, men stadig lange linjer og elegant (for det meste) :smiley:
Trunten er hans perfekt modstykke, SÅ feminin og ladylike… (for det meste) :høhø:[/QUOTE]

Godt du lige fik For det meste med :høhø: … men du har ret, de udvikler sig ualmindelig godt på hver deres måde … og de giver mig hovedbrud med alle de muligheder de giver mig :venter:

Troede aldrig jeg skulle sige det men du har fat i noget med de der tabby katte :hjerte:

Hun er noget af en linselus … + hun er noget nemmere, at tage gode billeder af end af mine sorte klatter :tihi:

[QUOTE=Eva;1240795]Herlige billeder af “flyveørerne” - men det af Sami, hvor hans ene tand hænger udenfor og han så i øvrigt ser lettere bøvet ud, det er altså ubetaleligt.

:lol::lol::lol:[/QUOTE]

Ja, han forstår, at stille et griner fjæs op … har efterhånden del af dem, de gør ham bare endnu mere elsklig :hjerte:

Hvis I ikke har set Kontakt-siden på Annes nye website, så må I lige gøre jer selv den tjeneste :slight_smile:

http://www.bricksite.com/ilikethis/kontakt

Ham Sami der… :wehuu:

[QUOTE=galath;1240956]Hvis I ikke har set Kontakt-siden på Annes nye website, så må I lige gøre jer selv den tjeneste :slight_smile:

http://www.bricksite.com/ilikethis/kontakt[/QUOTE]

Ene og alene Luises ide … det er jyde humor når den er bedst :lol:

De der grønne øjne under de store flyvebasser :hjerte:

Men der mangler åbenbart billeder af 7 misser :venter: Hvorfor skal de snydes? :muhaha:

Kan kun anbefale at besøge anne og hendes flok- det er super hyggeligt. Og MEGET langt ude på landet. Bambi i baghaven und alles

[QUOTE=Lykke;1240988]De der grønne øjne under de store flyvebasser :hjerte:

Men der mangler åbenbart billeder af 7 misser :venter: Hvorfor skal de snydes? :muhaha:[/QUOTE]

Man skal passe på med, hvad man ønsker sig :muhaha:

Here goes :tihi:

5 i 1 skud …

Gåhjemmis … godt nok ikke sort men smukt bicolor :inlove:

Turbo … kælegrisen over alle kælegrise :hjerte: … selvom han mere ligner en sort klat her :høhø:

Queenie … gude smuk pige men som ved alle sorte katte svær at fange, så alle kan se skønheden :inlove:

Dr. Dre :hjerte: … husets ældste dreng, han er desværre begyndt at bærer præg af alderen

Missy aka Tykke Trunte :inlove: … husets selv valgte staldmis …

Tiffa … husets dronning og benspænder :tihi:

Slemme … husets vildkat som ikke er så slem mere :hjerte:

Og til sidst men ikke mindst Tupac … husets tandløse løve :høhø:

Så er de vist alle med … mener jeg :ups:

Pyha, godt der kun er 5 katte. For den der i den øverste vægkøje ser godt nok lidt scary ud :yikes: