Billig bredbånd?

Hvor finder man billig bredbånd hurtigt nok til at spille poker fra?

En del af de klienter vi har godkender kun en spiller per opkobling og er total afvisende overfor man altså godt kan være 2 i et hus der nyder et spil poker hist og her:doh: De kan da godt se problem nu vi er 2 personer men deres system nægter 2 spillere fra samme netværk for at undgå snyd fra folk med flere profiler:dokdok: Derfor skal vi have 2 opkoblinger for begge at måtte spille samtidig:(
Da vi har en fibernet opkobling må den anden jo skulle være bredbånd for det kan lade sig gøre. Evt et transportabelt bredbånd…Hvilken kan i anbefale der er billig til formålet :slight_smile:

Jeg har et telia mobilmodem jeg mener jeg gi’r 99 kr pr måned for det. Det er ok hurtigt hvis man er et sted med Turbo G3 dækning. Ellers suger det maxxxxxx… Jeg overvejer 3 fordi jeg har hørt de har bedre dækning. Men jeg har bare haft Telia siden de hed Mobilix… så…

Jewg har set mobilinternet ned til 49 kr md men jeg kan ikke huske hvorfra. Men sigt et sted mellem 50 og 100 kr/md for det. mere skal du ikke gi!

Kan den ene af jer ikke spille via en proxy forresten? Så har I jo ikke samme IP…

men er det ikke ret dyrt med forbrug der hentes jo noget grafik. Hmm fanger dig lige online en dag og får hjælp til at prøve det der proxy halløj måske det virker :slight_smile:

Jeg har bredbånd fra Skyline og giver 139kr i måneden for en 4 mbit

https://skyline.dk/?pageID=2&ref=1&sub=1 ej de er da dejlig billige…men du skal da kontakte dem for siden siger 119 kr for 6/1 og 109 kr for 4/1 hvorfor betaler du lidt ekstra? Kontakter dem da og høre om de har dækning hos mig :slight_smile:

Jeg betaler lidt ekstra, da jeg har fået instaleret trådløs oveni. Jeg gidder ikke alle de ledninger.