Billig Furminator?

Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe dem originale small furminator til lidt billigere penge end de 249,- jeg har set den til på danske sider? -jegkrydser

Jeg har ikke, men jeg vil sige at den er pengede værd, jeg har købt den lille til 249,- hos Unimati.

Min Furminator endte med at koste 157 kroner inkl. porto til Danmark hos denne sælger: http://search.ebay.com/_W0QQsassZdaniel1592 og det er den rigtige, originale Furminator han sælger. Hold godt øje med auktionerne, måske du er endnu heldigere end jeg -thumbs

Man skal selvfølgelig huske at man risikerer at falde i told-fælden ved priser over 80 kroner inkl. fragt.

Wuhuu!! Så fik jeg min Furminator hjem jeg bestilte via e-bay [smilie=hate-tunz.gif] Jeg endte ialt med at give 148 kr for den incl porto -thumbs Så det var et godt køb! Og den er sååååå god!

Jeg har både købt én af dem, der står FURminator på og én, der ikke står det på. Begge er vildt gode. Jeg vil helt sikkert sige, at man ikke behøver købe den med firmanavn på, hvis man bestiller hjem fra udlandet.

Hvad står der på den anden? Altså Kopien?

Hvad står der på den anden? Altså Kopien?[/quote]

Der står faktisk slet ingenting - Der er kun helt minimale forskelle bortset fra at den i den originale indpakning er lilla og den anden er blå. Men som jeg husker det, kan man også få en i blå som original. Den blå kom uden den der stive plastindpakning.

Jeg købte den blå som er den lille og den kom i en hård plastindpakning… :smiley: Jeg købte fra Tyskland

Hvad gav du for den i Tyskland Birthe?

May-Britt ca det samme som i DK. 35 Euro…inc forsendelse…

Jeg tænkte lidt på en af dem fra USA men når man så kiggede på forsendelsen, så var der altså ikke meget at spare når man kun køber en.

Kina var også en option…men hvis det nu var en kopi…så ville jeg jo føle at jeg havde snydt migselv… :smiley: