Billig men god vaskemaskine

Nu når vi skal flytte til Skive skal vi have en vaskemaskine med, så kunne godt bruge noget hjælp fra nogen som ved noget om dette…

Kræver ik så meget:

• Den skal ik være for dyr (hverken i anskaffelse eller forbrug)

• Indkøbspris ca 3000

• Vi er 2 personer som skal have vasket tøj

Har fundet disse to indtil videre men hva siger i:

http://www.ahvidevarer.dk/shop/gorenje- … 6033p.html

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH … EOrQ803xiY

Uden at have kigget på links, så vil jeg anbefale en med god plads i trumlen, høj hastighed på centrifuge og bedste energimærke :slight_smile:

Det ville jeg gå efter :slight_smile:

Hold øje med tilbudene, søg flittig på nettet og samenlign. Det kan i længden også betale sig at købe en der er lidt dyrer da den sikkert er bedre med hensyn til strøm og vandforbrug, og med de energi og vandpriser der er idag skal der ikke meget til før pengene er sparet igen.

Birthe: selfølgelig er det fornuft at købe en lidt dyr ved jeg godt (kæresten er opsat på vi skal have miele), men det er vore budget bare langt fra til :slight_smile:

Sig lige til ham at han skal klappe hesten…så dyr behøver den heller ikke at være… [bigloony]

Harald Nyborg har nogle ganske udemærkede maskiner af (det ukendte) mærke Wasco. Maskinerne virker helt fint, ligesom de kendte mærker, og de fås også med energi mærke A :slight_smile:

Det har han skam fået at vide :slight_smile: og han er med på den skal være billig… alligevel kommer argumentet: “jamen så har vi vaskemaskine i 10-15år” [bigloony] (han er uddannet elektriker og firmaet kører hovedsageligt med miele som hårde hvidevarer)

A mærket.
Over 1200 centrifugeringer.
Og vælg et kendt mærke.

Af de 2 du vælger så ville jeg vælge nr 2.

vi købte en hos elgiganten. der viste sig at være fejl på så tromlen var for stram og derfor stod og brændte gummi af. DET STANK, og jeg kontaktede derfor elgiganten. -help
De ville gerne give mig en ny maskine, men jeg skulle selv komme og aflevere den gamle og hente den nye. Ikke så nemt når man bor på 3.sal, men fordi vi valgte selv at hente og installere oprindeligt, så måtte vi gøre det samme med erstatningsmaskinen. -uha

Så hvis man køber hos elgiganten skal man være sikker på at have store bøffer eller fra starten ofre 700 kr på levering og installering. [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-adolf.gif]

Nu blev jeg så vist overtalt til AEG eller Miele alligevel…

Min kæreste har nemlig snakket med med mester (hos det elektrikker firma han er udlært hos) og han vil vist gerne få en hjem til indkøbspris til os… Så vi kan nok få lækker vaskemaskine for 5000-6000 (kæresten ved dog godt det meste bliver på hans regning når det er de priser vi snakker)…

Så fik vi vaskemaskine…

Mester fik lov at vælge…

Det blev en Gram -what (ret overraskende da han som sagt er AEG/Miele-mand)

Men ih hvor er den lækker - glæder mig til at få vasket tøj i den [bigloony]

tillykke med den nye vaskemaskine -kattedans