Billig neutralisation

Ved ikke hvor det passer ind - men here it goes…

ok det er så ca 100 kr billeger end min dyrlæge sædvanlige priser :slight_smile:

Godt initiativ synes jeg. :slight_smile:

Godt og fint tiltag - håber det virker efter hensigten :kryds:

Ja, ja, men nu er københavnske dyrlæger billigere end f.eks. dyrlæger på Fyn (i hvertfald Odense/Otterup egnen) så måske er dette faktisk et rigtigt godt tilbud :slight_smile:

Godt intiativ :slight_smile:

Kan især godt lide hentydningen til landmændene om at de kan afskrive momsen…
Håber folk tager det til sig.

Ehm er det billigt? :ups:

det er ihvertfald billigt i forhold til hvad det koster her i Århus og omegn…

Nu har jeg aldrig prøvet at få øremærket katte hos min dyrlæge, men min den ene tager små 500 kr. for kasteration af hankat, og ca. 950 kr. for sterilisation af en hunkat. Chip koster 180 kr. Vaccination har jeg ikke lige på stående fod - men det er heller ikke ret dyrt.

Min den anden dyrlæge neutraliserer hankatte for 500 kr. og hunkatte for 900 kr. (killinger/opdrætterrabat).

Ja det er billigere end det vi betaler i Århus… Men der også forskel på priserne i Århus… og behandlingen, derfor har jeg to dyrlæger, som jeg bruger fast… Ikke fordi prisen er forskellig, men fordi de er dygtige til forskellige ting :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;766528]Nu har jeg aldrig prøvet at få øremærket katte hos min dyrlæge, men min den ene tager små 500 kr. for kasteration af hankat, og ca. 950 kr. for sterilisation af en hunkat. Chip koster 180 kr. Vaccination har jeg ikke lige på stående fod - men det er heller ikke ret dyrt.

Min den anden dyrlæge neutraliserer hankatte for 500 kr. og hunkatte for 900 kr. (killinger/opdrætterrabat).[/QUOTE]

Jamen nu kører du jo også til Tyskland. Det er jo ikke lige noget fynboer kan gøre uden at skulle give en formue i benzin.

Jeg har en dyrlæge i Tyskland og en dyrlæge i Danmark :wink:

Jeg har lige været afsted i dag og fået kastreret og vacc./chippet min devondreng og de 2 søskende fik også samtidig deres 2.vacc.,
og for det gav jeg 700 kr.,lige i inderlommen,men det er ok for mig,jeg behøver ingen regning :slight_smile:

Jeg ved ikke hvordan priserne ellers er omkring skjern - men det ser ikke ud til at være en urimelig pris i mine øjne…

[QUOTE=Hanne N;766534]Jeg har lige været afsted i dag og fået kastreret og vacc./chippet min devondreng og de 2 søskende fik også samtidig deres 2.vacc.,
og for det gav jeg 700 kr.,lige i inderlommen,men det er ok for mig,jeg behøver ingen regning :-)[/QUOTE]

Man kan ikke sammenligne priser når der betales skat af den ene og ikke den anden…

Det er et OK intiativ :slight_smile: Og jeg synes også, at prisen er ok i forhold til de priser jeg kender til i Aalborg området.

Knus Gitte

om ikke andet - uanset om det er “knap så billigt” ift. mange andre steder, så giver det måske lidt oplysning og information til områdets katteejere…
Mange tror jo faktisk, at det er meget dyrere at få dem ordnet, så det kan måske give lidt “reklame” for, at det ikke er dyrere end det, at hjælpe sine katte :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;766528]Nu har jeg aldrig prøvet at få øremærket katte hos min dyrlæge, men min den ene tager små 500 kr. for kasteration af hankat, og ca. 950 kr. for sterilisation af en hunkat. Chip koster 180 kr. Vaccination har jeg ikke lige på stående fod - men det er heller ikke ret dyrt.

Min den anden dyrlæge neutraliserer hankatte for 500 kr. og hunkatte for 900 kr. (killinger/opdrætterrabat).[/QUOTE]

Det er dejligt for dig, at du har nogle gode priser, men læg lige mærke til, hvem annoncen henvender sig til.
Der står ikke noget om “opdrættere se lige her - superbillige spotpriser”

Jeg synes det er prisværdigt, at en dyrlæge laver et sådan tiltag; at de laver en annonce, hvor de endda berører emner som herreløsekatte og laver en notits specielt til landmænd.
Hatten af for det :juhu: og lad os så lige gemme vores “min far er stærkere end din far” holdninger lidt væk ikk’

[QUOTE=DK Lindvig;766571]Det er dejligt for dig, at du har nogle gode priser, men læg lige mærke til, hvem annoncen henvender sig til.
Der står ikke noget om “opdrættere se lige her - superbillige spotpriser”

Jeg synes det er prisværdigt, at en dyrlæge laver et sådan tiltag; at de laver en annonce, hvor de endda berører emner som herreløsekatte og laver en notits specielt til landmænd.
Hatten af for det :juhu: og lad os så lige gemme vores “min far er stærkere end din far” holdninger lidt væk ikk’[/QUOTE]

Tak :smiley:

Helt ærlig, udvis dog lidt fornuft :?
Du kan da ikke sammenlige de priser vi har, hvor vi får opdrætter rabat med de priser den almindelig dansker skal betale. Samt man er også nød til at tænke på hvor i landet man bor.

Jeg kan også som opdrætter få det gjort billigere hos min dyrlæge.

Hos Dyrlægegruppen Vestjylland, der har klinikker i Vemb - Lemvig - Struer, kostede en kasteration med øremærkning for 1 år siden 1200kr og sterilisering af en hunkat kostede 2100kr. Så med den besparelse kan det faktisk godt gå at køre efter.