Hvor finder jeg billig Royal Canin kattemad?
Jeg er ikke opdrætter eller kender nogen, så har kun alm. butikker til rådighed, men der må da være nogen der sælger det billigere end vejl. pris?
Hvor finder jeg billig Royal Canin kattemad?
Jeg er ikke opdrætter eller kender nogen, så har kun alm. butikker til rådighed, men der må da være nogen der sælger det billigere end vejl. pris?
[quote=thg;261029]Hvor finder jeg billig Royal Canin kattemad?
Jeg er ikke opdrætter eller kender nogen, så har kun alm. butikker til rådighed, men der må da være nogen der sælger det billigere end vejl. pris?[/quote]
Ikke i Danmark, medmindre du finder nogen, der har tilbud. Ligesom med de fleste andre varer, betyder “vejledende udsalgspris” den pris, alle tager, hvis de vil være med i det gode selskab
Hvis du vil have lavere pris, skal du på internettet www.zooplus.de, www.zooplus.co.uk, www.medicanimal.com, www.nutrecare.co.uk, www.chemistdirect.co.uk
De sidste 3 er specielt gode til dyrlægeserierne.
De dyrelæge serier, kan de kun købes hos dyrelæger i DK og hvad er der specielt ved dem i forhold til den alm. serie?
Kunne godt være at nogle butikker generelt f.eks. lå 10% billigere end andre, jeg mener f.eks. at ZooCity sælger det billigere end vejl. pris og Maxizoo-kæden reklamerer da også med prisgaranti, så der må man da formode at de sælger det billigere!
Eller hvis man vil have bare en lille smule fortjeneste på sit fodersalg for at sige det på en anden måde. Jeg forhandlede Royal Canin i min butik tilbage i 2004 og den største fortjeneste jeg fik ind var omkring 40-50 kroner for en 10-kilos sæk. Så jeg kan egentlig godt forstå forhandlernes prissætning :S
Jeg kan anbefale dig at købe dit foder et af de steder i udlandet, der er nævnt i din tråd. Vi er stort set gået over til udelukkende at købe foder i England. Det er billigere og det bliver leveret lige til døren.
Dyrlægeserien er - iflg RC selv - gourmet udgaven - men der er ikke store forskelle. Det forhandles kun hos dyrlæger.