Billigt Hills specialfoder mm. i England

Jeg bestiller sammen med nogle andre og så kommer jeg til at give 470 kr. incl. forsendelse for en sæk med 10 kg Hills c/d. Så der er virkelig penge at spare i forhold til at købe hos dyrlægen.

Der er også andre gode tilbud.

Portoen er 16 pund for op til 30 kg og 32 pund for op til 60 kg.

zooplus.de eller zooplus.co.uk mener jeg kun portoen er på 4€ uanset ordremængde. Fik leveret over 50kg engang fra tyskland til 30kr. Slå den post(pest)danmark

Ja, men på zooplus kan du ikke få dyrlægevarianterne, så det er ikke rigtig relevant at sammenligne de to.

Nutrecare er dog stadig fragtmæssigt den dyreste af de engelske hjemmesider med dyrlægeprodukter.

www.chemistdirect.co.uk og www.medicanimal.co.uk (mener jeg den hedder) er billigere i fragt og ca. samme pris for produktet. Chemistdirect tager ca. 7,50 pund uanset mængde og Medicanimal tager så vidt jeg husker ca. 10 pund uanset mængde.

[quote=Temple Bar;180046]Nutrecare er dog stadig fragtmæssigt den dyreste af de engelske hjemmesider med dyrlægeprodukter.

www.chemistdirect.co.uk og www.medicanimal.co.uk (mener jeg den hedder) er billigere i fragt og ca. samme pris for produktet. Chemistdirect tager ca. 7,50 pund uanset mængde og Medicanimal tager så vidt jeg husker ca. 10 pund uanset mængde.[/quote]

Man skal bare vide, at chemistdirect kan være virkelig tunge at danse med og meget langsomme om at levere. De andre kender jeg ikke.

Det kan vi kun blive enige om, men så længe de er så billige som de er, lever jeg med meget :slight_smile: De andre kender jeg heller ikke - de kom bare frem i en anden tråd herinde om samme emne (fra én, der havde gode erfaringer med dem).

Og de er ikke meget for at tilbagebetale det de trækker for meget fra folks kreditkort :mad: … de skylder mig £ 36 siden 6. marts og der skér ingen ting i den sag, selvom jeg rykker for det :doh:

chemistdirect og nutrecare har faktisk også et lidt forskelligt udvalg… så de supplerer hinanden godt

dog er jeg mere tilfreds med nutrecares forsendelser og deres kundeservice - pyt med at fragten er 50 kr dyrere når jeg ved at kundeservicen er det værd hvis jeg får brug for det

jeg bruger selv nutrecare til mit specialfoder - jeg sparede 1500 kroner på hill i/d og d/d + MANGE kilo RC intestinal… til drengene for et par md siden - der er sgi forskel på 2600 og 1100 kr

Hvor er det frækt! :argh: Har du prøvet deres supportchat?

Nej, for jeg er ikke så stærk i det engelske :ups: … har begrænset mig til e-mails indtil videre.

www.tiershop.de skulle også være billigere end hos dyrlægen… Har jeg ladet mig fortælle. Men har ikke haft behov for specialfoder, så det er en lille smule svært at vide hvor meget… Hvad koster det hos dyrlægen? :?

www.medicanimal.com er super god! :thumbup:
De sender endda portofrit, hvis man køber for et minimumsbeløb. Og det går super fint og hurtigt.
Nu vil jeg så også BÅDE have Hills T/D og RC Vet. Dental, og det er ikke alle shops, der har dem begge.

[quote=pivnu;180605]www.medicanimal.com er super god! :thumbup:
De sender endda portofrit, hvis man køber for et minimumsbeløb. Og det går super fint og hurtigt.
Nu vil jeg så også BÅDE have Hills T/D og RC Vet. Dental, og det er ikke alle shops, der har dem begge.[/quote]

Tusinde tak - godt min veninde ikke nåede at bestille endeligt det andet sted så. Jeg kan se at grænsen for gratis levering til DK er et køb på 45.4 £ og det kan man jo da næsten ikke komme under som katteejer :slight_smile:

[quote=pivnu;180605]www.medicanimal.com er super god! :thumbup:
De sender endda portofrit, hvis man køber for et minimumsbeløb. Og det går super fint og hurtigt.
[/quote]

Så har jeg osse bestillt derfra :ok:

Det bliver spændende at se, hvornår det dukker op …
Kommer det med fragtmand eller posten ?

Det kommer med fragtmand fra Medicanimal.

[quote=Skattekat;180931]Så har jeg osse bestillt derfra :ok:

Det bliver spændende at se, hvornår det dukker op …
Kommer det med fragtmand eller posten ?[/quote]

Så er pakken kommet … bestillte i fredags og modtaget onsdag, det må jeg nok sige er en hurtig og god service :thumbup:

Jeg har også lige bestilt fra Medicanimal i mandags og pakken er i DK nu.
Leverer fragtmanden også om lørdagen eller kun i hverdagene?

Kun i hverdagene.

Jeg har handlet hos tiershop i mange år,men det foder jeg bruger er billigere hos chemistdirect .Har lige handlet hos chem… og er meget tilfreds med deres leveringer,så dem vil jeg helt klart blive ved med at bruge :ok: