Billigt Kingsmore - se her

Så denne på FB

Lagersalg hos Kingsmoor A/S på hunde- og kattemad
Spar mellem 50% og 70% på udgåede produkter, emballagefejl osv.
Fx kornfri højeste kvalitet til kat
Pure KYLLING store racer 10 kg – normalpris 559,- lagersalg kr. 155,-
Pure KYLLING store racer 3 kg – normalpris 199,- - lagersalg kr. 60,-
Pure KYLLING killing 10 kg – normalpris kr. 559,- - lagersalg kr. 155
Gudenådalens hundemad 3 kg – 3 varianter – glutenfri og uden kemi
Normalpris kr. 89,95 – lagersalg kr 33,-
Kingsmoor ORIGINAL 12 kg – normalpris kr 409 - 50% rabat
Pure HEST 12 kg hundemad – normalpris kr 599 – 50% på 12 sække
Plus meget mere hundemad rester til super skarpe priser.
Så længe lager haves.
Se produktoplysninger på www.kingsmoor.dk
Åben lørdag den 6. december mellem kl. 10 til 15 og søndag den 7 december mellem kl. 10 og kl. 14
Der kan betales med kontanter og MobilePay
Adressen er Kingsmoor A/S, Ulstrupvej 33, 8870 Langå
Del gerne til dine hunde- og kattevenner

Jeg ved ikke mere - bare copypastet :slight_smile:

Killing og voksen vil kunne købes ved rafflet på Brædstrup udstillingen efter først til mølle princippet.
VH
Susanne

Hmmmmm, det nytter jo ikke noget når man bor på Sjælland:(:(:frowning:

Orrrrh hvad … det er godt nok billigt.
Ærgerligt at jeg skal arbejde den kommende weekend :thumbdown: ellers var jeg nokt kørt afsted efter Pure KYLLING store racer 10 kg.
Mine katte er vilde med det - og pillerne er nok de største jeg nogensinde har set til katte :uha: & :thumbup:

Super godt foder, bare ærgerligt at vores abyér ikke kan spise de (i kattenes øjne) kæmpe store foderpiller:(

Hmmm… I Langå… Det skal da vist overvejes :slight_smile:

Ville jeg gerne prøve på mine, om jeg dog blot ikke skulle så meget andet denne weekend

Hvis der er nogen som vil ta bud med til Aalborg og har plads til lidt Pure Kyllingn eller havfisk store racer så vil jeg meget gerne ha en pose eller to af 3kg med :slight_smile:

Hvor meget skal man egentlig lægge i det med “til store racer”? Burde de ikke have samme behov når de er udvoksede uanset størrelse? :slight_smile:
Skal vist lige have ryddet plads i bilen og så til langå på lørdag :smiley:

[QUOTE=fugl;1216535]Hvor meget skal man egentlig lægge i det med “til store racer”? Burde de ikke have samme behov når de er udvoksede uanset størrelse? :slight_smile:
Skal vist lige have ryddet plads i bilen og så til langå på lørdag :D[/QUOTE]

Jeg tror bare det er fordi bidderne er større, så de passer bedre til en stor mund :slight_smile:

Ja ok, jeg har faktisk en som forsluger sig, så var det måske meget smart at han skal tygge det lidt? Eller er det bedre at undgå?

Det er et af principperne i at fodre en forslugen hund

En mus er en mus og jeg tror de fleste mis sagtens kan spise også de store piller. Lige før sad bettefisen Savannag 61 midt i skålen i gæsteværelse og spiste kæmpestore piller. Her har vi jo store skåle og når man er en bette prut så er det nemmeste man planter måsen midt i skålen. Øv jeg ikke lige havde mobilen ved hånden men det ligger til opladning

Her er Kingsmoor Pure Kylling til store racer, 10 kg for 149 kr http://www.avifauna.dk/pure-kylling-voksen-stor-race-p-17718.html

[QUOTE=Susanne W;1216271]Killing og voksen vil kunne købes ved rafflet på Brædstrup udstillingen efter først til mølle princippet.
VH
Susanne[/QUOTE]

Og det smager til UG skulle jeg hilse og sige fra rødderne herhjemme :smiley:

Hvad koster det i fragt? Du kunne måske få en til at købe for dig, og så sende det? Jeg ved Elin skal derud