Bimse Striber

Synes lige I skulle se hvor nogle super billeder min veninde fra Sjælland tog i weekeden :høhø: :hjerte:

Amelié :hjerte:

Fleur, mor til Amelié :hjerte:

Det kræver sit at få taget billeder af de striber - De er sgu væk før man får knipset :stuck_out_tongue:

:besvimer::besvimer::besvimer:

Åhhhhr, jeg dåner!!! :wehuu::wehuu:

Amelié er da noget af det skønneste!!!

Men mor Fleur kan nu også være med blandt de skønne :hjerte::hjerte:

Hold da op nogen skønne katte <3 dåner jo næsten helt!

Smukke, smukke katte :hjerte: Og rigtigt gode billeder dine veninde har fået taget :slight_smile:

Åhhhhr, jeg dåner!!! :wehuu::wehuu:

Amelié er da noget af det skønneste!!!

Men mor Fleur kan nu også være med blandt de skønne :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Hi hi, åh ja… Amelié har temperament som hun ser ud :høhø: Hun går ind i folk med træsko på :hjerte: :hjerte:

Og Fleur - Ja, hun er nok bare mors mis :hjerte: :wehuu:

Tak Eva - Det er nu altså noget nemmere at fotografere, når man er to til at gøre det :wink: Faktisk var vi tre… En til at holde (på det øverste billede), en til at sige lyde og en til at knipse billedet :stuck_out_tongue: Hahahahhaah……

Karina - Åh ja, jeg ved det! Det er så svært både at skulle fange kattens opmærksomhed - OG knipse imens :smiley: Jeg bliver også ved med at true Casper med at han altså skal hjælpe mig med at tage nogle nye ordentlige billeder til hjemmesiden :smiley:

åhhh hvor er de lækre :besvimer: :hjerte:

meget smukke kvalitets birmaer - hun kan bare det der hende Camilla

KH Heidi

Enig!! Det er nærmest umuligt… Og kan sgu heller ikke lokke nogen til at hjælpe mig :stuck_out_tongue: Øvvv! Casper kunne da godt liiige hjælpe en times tid :wink:

[QUOTE=Con Meo;567455]meget smukke kvalitets birmaer - hun kan bare det der hende Camilla

KH Heidi[/QUOTE]

Tusind tak, Søde Heidi :ok:

Ja, hun er slet ikke dårlig til det der fotografering :wink:

Det var indsatsen værd. Rigtig flotte billeder af rigtig flotte katte. Og med dejligt tydelige striber. :slight_smile:

For pokker altså - Det jo ikke kun mig der har SKØNNE bimser :hjerte:

Altså hvor er de bare smukke! :wehuu:
Takker for kigget! :thumbup:

Er faktisk lidt træt af denne tråd!!! :venter::venter:

Troede jeg havde de katte jeg ønskede mig, hvis jeg fik en Bi-color Ragdoll…men kan da se nu at jeg også mangler sådan en Tabby-skat :wehuu::wehuu:

[QUOTE=Sannela;567750]Er faktisk lidt træt af denne tråd!!! :venter::venter:

Troede jeg havde de katte jeg ønskede mig, hvis jeg fik en Bi-color Ragdoll…men kan da se nu at jeg også mangler sådan en Tabby-skat :wehuu::wehuu:[/QUOTE]

Hihi, det beklager jeg :stuck_out_tongue: Men der ER altså bare intet bedre end sådan nogle tabby charmer :wink: De har et helt specielt look :hjerte: :hjerte:

uuuhhhh jeg elsker de blå øjne:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Cats og Conni