Bimser, Brite, Norsk Skovkat og huskat :) Mange billeder!

Jeg fik liiige skudt nogle billeder af mine dyr i løbegården i dag.:hjerte:

Først på bedding er Mico:



Xander:




Molly:



Djamilla:





Maggie:


Og Felina, som blir 12 år i morgen:hjerte:

Det var hvad det blev til i dag, og så liige de her bonusbilleder af Xander og Mico som leger.


Ih…de er bare sååååå smukke allesammen :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Hvor er de alle bare nuser!:hjerte:!

Meget smukke katte :slight_smile:

smukke katte :love2:

Årrrrh altså, Lene… Ham der Xander :wehuu: Han er bare SÅ lækker!!

Er det ikke lidt mærkeligt at gå fra Bimser med små små ører, til NFO med SÅ store ører?? Hihihi… :tihi: :stuck_out_tongue:
Hører hun så bedre? :høhø:

De er alle søde, men Xander og Molly er mine favoritter. :hjerte:

Smukke katte :hjerte:

Tillykke med fødselsdagen til Felina, hun har bare så smukke farver :slight_smile:

Skønne billeder af alle misserne :hjerte:
Hvor er Djamilla da godt nok blevet stor :wink:

Bare SÅÅÅÅ fine og smukke hele banden. Du burde nu altså udstille maggie også…mums

Sikke nogle øjne! Blå safirer og gyldent rav :hjerte:

Dejlige billeder, allesammen :slight_smile: Og vi vil godt liiiiiige se den der pæne BRI ting herovre til Haderslev udstillingen i juni, om lørdagen hvor der er BRI special show! Vi kan godt hjælpe med at udfylde en tilmelding på jysk :stuck_out_tongue: Der er kun 55 km. til grænsen, og er det ikke tiden I skal have provianteret lidt…:smiley:
VH
Susanne

hihi Ja susanne det kunne du tænke dig !!! ;), jeg er sikker på det fede dovne britedyr ville blive afvist i dyrlægekontrollen for at være for fed og doven hihihihi :wink:

Hahaha! Nej, nej - vi skal nok instruere dem i, at briter skal være lidt i rundbuestil, for ellers bliver der vist flere katte der får problemer den weekend :slight_smile:
VH
Susanne

Årrrrrh smukke katte :smelter: Det er virkelig nogle flotte billeder du har fået taget af din fine flok :slight_smile:
Og Djamilla :besvimer: Gud hvor er hun bare smuk - Hun bliver jo bare smukkere og smukkere :hjerte: :inlove: :hjerte:
Er helt vild med hende :hjerte:

Åhhh sikke en masse dejlige billeder af dem alle sammen! :wehuu:

Dejlige billeder. Hvor ser de ravgule Brite-øjne bare godt ud på en knaldsort kat. :slight_smile:

Tillykke, Felina - skønne tortie-tøs. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Dejlige katte.

Smuk flok missebamser :hjerte: