Birdie og Lucky 5 måneder

Som tiden dog går - tænk de to missetøzer her, har passeret de 5 måneder. Og de er bestemt ikke små længere - Lucky’s vægt sniger sig tæt på de 3000 gram. Birdie ‘halter’ lidt efter og vejer nu godt 2700 gram - Super fint for dem begge, når man tager deres alder og køn taget i betragtning.

Hver dag med dem, er lidt af en prøvelse, for du go’este hvor er de frække, og der er ikke de unoder de ikke kan finde på. De to alene, har ødelagt og slået i stykker allerede nu, hvad de andre tre tilsammen ikke har formået :smiley:

Deres kådhed og vovemod er ubeskrivelig, og det har da osse resulteret i at Birdie i disse dage går med en forstuvet bagpote, men det får nu ikke hende til at ligge stille i ret mange øjeblikke ad gangen :slight_smile:

Men engang imellem må man lige ha’ sig en lille ‘morfar’ :smiley:

Her sidder hun sikkert og overvejer om hun ikke lige skal rydde ‘missemors’ skrivebord :slight_smile:

Næhhh man kan da osse lige springe op på ryglænet, og derfra kan man nemlig komme op på toppen af vitrineskabet.

Og op på vitrineskabet kom hun, og ned røg der en efeu :). Og så må man hellere gøre sig lidt usynlig :slight_smile:

Lucky har det mest engleblide udseende, men lad jer ikke snyde …Hun er frækkere end fræk, og så charmerende at hun slipper let henover de vildeste skurkestreger.

Man kan næsten se på hende, at hun sidder og funderer over hvad hun nu skal finde på af gale streger :slight_smile:

Men føj, hvor bliver man træt efter en hård dag, hvor man både har ryddet tre hylder for tøj i klædeskabet - løbet rundt i hele lejligheden med toiletrullen - flået bunden ud af skraldeposen, og gravet en blomst op af potten …Og så helt alene, da Birdie med hendes dårlige fod ikke er til så meget hjælp :smiley:

Det var indtil videre dagens bedrifter :smiley:

Hvor er de smukke Alice, især Birdie -love Jeg er vild med sort sølv -love

Tak Annie :slight_smile:
Birdie er bare aldeles pragtfuld …Hun har det flotteste lyse sølv, og er flot sort i det sorte, desværre dækker sølvet meget af det sorte endnu - Jeg havde håbet at hun havde smidt hendes babypels inden juleudstillingen …Meeeeen måske kan hun nå det endnu, hun mangler faktisk kun lige at få hendes bullseyes på siderne til at brænde igennem …Du kommer vel og hilser på os i Nærum ??

Det kan du bande på jeg gør, jeg skal da se med fingrene hvis jeg må :tihi:

Regner da også med du kommer og ser mit kuld :thumbup:

[quote=DK Thomani;302151]Det kan du bande på jeg gør, jeg skal da se med fingrene hvis jeg må :tihi:

Regner da også med du kommer og ser mit kuld :thumbup:[/quote]

Du må se både med fingre og tæer ALT det du lyster, og jeg kan da slet ikke holde mig fra at se dine yndigheder …Dem har jeg nu længe haft lyst til at gramse lidt på, for de er godt nok dejlige :slight_smile:

Hvor er de smukke begge to, jeg kan slet ikke se forskel på dem.:wehuu:

Det lyder næsten som om at det er mine små bøller du beskriver.
Hold da op hvor kan de bare lave numre.
Lige for tiden er det al julepynten det går ud over, de er bare sikre på at det er nyt legetøj til dem.:tihi:

Hilsen Lisbeth

Hvor er de bare dejlige - skurkestreger eller ej, de gør det garanteret med charme!

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

På det første billede af Birdie får man da helt lyst til at give hende en ordenlig møsser på den søde lille mund!

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=Coon Danica;302161]Hvor er de smukke begge to, jeg kan slet ikke se forskel på dem.:wehuu:

Det lyder næsten som om at det er mine små bøller du beskriver.
Hold da op hvor kan de bare lave numre.
Lige for tiden er det al julepynten det går ud over, de er bare sikre på at det er nyt legetøj til dem.:tihi:

Hilsen Lisbeth[/quote]

Tusind tak Lisbeth …De kan godt nok lave ballade sådan nogle små lømler :slight_smile:

Og julepynt, den smule vi pynter op til jul med, kommer sandelig ikke op før det er liiige op over, ellers er det da flået til atomer .-)

[quote=Eva;302173]Hvor er de bare dejlige - skurkestreger eller ej, de gør det garanteret med charme!

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

På det første billede af Birdie får man da helt lyst til at give hende en ordenlig møsser på den søde lille mund!

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Tak Eva :slight_smile: …Du har ret, de er simpelthen SÅ frække og så fjollede at man ikke kan andet end bryde sammen af grin …Men støvsugeren når ikke at stå stille ret længe i denne tid .-)

De er bare så skønne, de “små” sølvbamser :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Når man er så smuk -
må man gerne slå ting i stykker.

Du godeste…:hjerte: :hjerte: hvor er de dejlige og lækre…

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Billede nr. 1 … :besvimer::besvimer::besvimer:

Nøj, hvor skulle den stribe bare nusses igennem…

:wehuu:

Tusind tak Denise …Savner du slet ikke at have en brite i hjemmet - du ved da hvor dejlige de er ? :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;302183]Når man er så smuk -
må man gerne slå ting i stykker.

Du godeste…:hjerte: :hjerte: hvor er de dejlige og lækre…[/quote]

Tusind tak kære mona …Ja pyt da med at der ryger en vase fra tid til andet, min bedre halvdel arbejder på Holmegård, han må da bare slæbe noget nyt med hjem :slight_smile:

Haha jo da, men jeg har riiiiigeligt i uvorne dyr og har også et par dejlige krammere iblandt :høhø:

Billede nr. 1 … :besvimer::besvimer::besvimer:

Nøj, hvor skulle den stribe bare nusses igennem…

:wehuu:[/quote]

Tusind tak Therese :slight_smile:
Prøv lige at se, hvor ynkelig hun viser sin dårlige pote frem :D. Mon hun har lært, at tage det med ro …Næhhh :smiley:

Du har bestemt nogle dejlige og utrolig kønne mislinger …Men jeg kan slet ikke forestille mig en dag uden briter :slight_smile:

Nej, men man skal da prøve noget nyt af og til. Og nu har vi jo “prøvet” briter i 18 år :høhø:

Skønne missekatte :inlove: - og de ser da ganske uskyldige ud -engel

Tak Susanne …Lad dig endelig ikke snyde af deres uskyldsrene udseende .-)