Birma killingenus

Jeg har kigget lidt på datoer og umiddelbart er den bedste weekend for os, den 16-17. maj.

Så er der nogen der har lyst til at komme og nusse killinger enten lørdag den 16. maj eller søndag den 17. maj, så kan I melde jer her :slight_smile: og husk lige at skrive hvilken dag I helst vil.

Vi bor i Odense N - jeg kan også hente folk på togstationen, hvis der er nogle der har brug for det.

Killingerne er på det tidspunkt ca. 8 uger

Hvis der er nogen der er i tvivl så er det de her 3 I kan komme til at gramse på


Sarafina

Sarabi

Rafiki

og selvfølgelig regner jeg da med at Frigg, Freja, Sookie, Vincent og Daisy også er hjemme, men man ved selvfølgelig aldrig om de har lagt andre planer -høhø

Wee! :wehu:

Med mit “held” skal jeg arbejde hele lørdagen (7.30-17.30) :thumbdown:
Så må nok sige søndag, men skal nok lige tjekke kalenderen :slight_smile:

Iih… Dejlige små bimsebasser! :wehuu:

Ih, det lyder ellers hyggeligt, men jeg har desværre arbejdsweekend. :slight_smile:

KH

Sofie

Nu må vi jo se om der er noget at nusse på når i kommer -høhø

Efter at jeg har været på besøg torsdag

Det kunne være hyggeligt, men jeg synes det er en smule for langt væk :slight_smile:

Jeg kunne da måske godt tænke mig det :slight_smile: Jeg kan begge dage, og kan have en med i bilen, for jeg tror ikke Flemming gider.

Jeg kan ikke, eller det vil sige jeg må ikke for jeg vil desværre komme til at købe sådan en lille smuksak med hjem!! Og det går ikke!
:smiley:

det lyder hyggeligt

dejlige billeder

KH Heidi

Det ser ikke ud som om der er så mange der kan, den dato.
Vil det passe bedre den 20/21 juni eller 4/5 juli? Så er killingerne bare ikke så små

Men I der vil i maj, send mig lige en PB, så I kan få adressen. Jeg regner med vi kan sige I kommer ved kaffetid?
og det bliver om søndagen :slight_smile:

Jeg vil meget gerne komme og nusse små birma killinger hehe :smiley:
jeg skal alligevel in gen ting om søndagen så kan jeg da lige komme ud og se på nogle små nuttede killinger, har aldrig set birma killinger live før nemlig :o)

[quote=marion;170362]Jeg vil meget gerne komme og nusse små birma killinger hehe :smiley:
jeg skal alligevel in gen ting om søndagen så kan jeg da lige komme ud og se på nogle små nuttede killinger, har aldrig set birma killinger live før nemlig :o)[/quote]

Hvor hyggeligt :ok:

Jeg vil også gerne søndag. :slight_smile: Har aldrig set en Birma live før.
Ved bare ikke lige om jeg bliver til at kunne få Søren med, men det skal jeg nok lige give mere info om :slight_smile:

Kan du specificere kaffe-tid? Har nemlig erfaringer med at der er mange forskellige kaffetider :wink:

[quote=Bølle-missen;170481]Jeg vil også gerne søndag. :slight_smile: Har aldrig set en Birma live før.
Ved bare ikke lige om jeg bliver til at kunne få Søren med, men det skal jeg nok lige give mere info om :slight_smile:

Kan du specificere kaffe-tid? Har nemlig erfaringer med at der er mange forskellige kaffetider ;)[/quote]

kl 15 :slight_smile: Ellers må vi jo finde en anden dag, hvor Søren kan, du kan vel tåle at se dem 2 gange :stuck_out_tongue:

Og killingerne er bare SÅ skønne alle 3:wehuu: de sødeste små frækkeste radiobiler i odense:ups::tihi: som ikke helt endnu har fuldstændig styr på mororikken og løber ind i hinanden og ting:wehuu: Ååhh de er pragtfulde, kælene, sjove, kærlige, tillidsfulde ja bare så dejlige:wehuu:

Iiih… Glæder mig allerede! :wehuu:

Hvem kommer på søndag Hanne? Jeg tager Cassey med :slight_smile:

uhauha, det kribler og krabler i fingrene :wehu::wehu::wehu::wehu:
kan desværre ikke lørdag, skal ud og nusse min Odette:wehuu: og til fødselsdag om aften, så jeg ligger nok ret dagen efter:ups::ups:

Dig og Cassey
Anne-Mette fra Dekatten
Louise fra Birmalisten
og her fra: Marion, Louise (Bølle-missen) og måske Louises kæreste? og måske Jane?

Synes der var en mere, men kan ikke lige komme i tanke om det lige nu :ups:

Så vi bliver ikke så mange, men vi har jo også kun et lille hus :slight_smile:

[quote=Mette Stevnsborg;178344]uhauha, det kribler og krabler i fingrene :wehu::wehu::wehu::wehu:
kan desværre ikke lørdag, skal ud og nusse min Odette:wehuu: og til fødselsdag om aften, så jeg ligger nok ret dagen efter:ups::ups:[/quote]

Hvis du føler dig frisk skal du være velkommen i hvert fald, det kan du jo bare finde ud af på søndag :slight_smile:

Hej Hanne!

Søren kommer ikke. Han er bange for tøse-fnidder :tihi:

Gider du ikke sende en PB med din adresse, så jeg ikke farter formålsløst rundt i Stige, Søhus og omegn -høhø