Birma MOVIE

Med mit nye dejlige lommekamera i hånden, lavede jeg lige min første video med den - se selv og vurderer, om jeg ikke skulle blive dyrefotograf… :stuck_out_tongue:

Filmens hovedpige er Con Meo’s Yugo, en lille tabbysag i lillamasket udgave. I ser også lidt hendes søskende, Yin, blåtabby og Yang en blåmasket dreng.

Hilsen Heidi, fotofreaken og nu med lommekamera igen

nøhhhh dyrefotograk, måske, men ikke teknisk nørd…hvor I alverden bliver den video af, når jeg gemmer? :O(

nå nu kom der da en “stribe”, hvor filmen skulle være…

<object width=“400” height=“224” ><param name=“allowfullscreen” value=“true” /><param name=“movie” value=“An diesem Room teilnehmen” /><embed src=“An diesem Room teilnehmen” type=“application/x-shockwave-flash” allowfullscreen=“true” width=“400” height=“224”></embed></object>

nå men her er så video på facebook så

[video]http://www.facebook.com/v/1980151535729[/video]
ahhh og så her åbenbart også…skulle bare ikke tage alt det med, som de bad mig om på facebook…

nå heller ikke…det kører… NOT

Jeg kan da godt se filmen:)
Du ka’ da bare det der :thumbup:
Hvor er de bare skønne de små bøller :hjerte:

Hvor er de da nuttede - og så de søde små mijav’er de kommer med :wehuu:

takker - men LIsbeth, selve video er ikke i tråden, som eks. et billede - det BURDE den være

Beklager, jeg aner ikke hvorfor der ikke kan linkes til en film på facebook.

:venter::venter::venter:
Er det overhovedet LOVLIGT at vise sådan en film???

Man bliver jo helt blød i knæerne og man skal jo på 12 timers arbejde lige om lidt, og det er svært med bløde knæer!!!

Er det overhovedet LOVLIGT at vise sådan en film???

Man bliver jo helt blød i knæerne og man skal jo på 12 timers arbejde lige om lidt, og det er svært med bløde knæer!!![/QUOTE]
sorry…jeg har jo ødelagt din vagt…kan jeg redden den med at du får en af babyerne? NOT

Åh hvor er mormis bare smuk…og skønne hovedperson ( Selvom jeg ikke kan se hun er tabby he he)

Kan du så hitte med en baby…man må ikke drille med sådan noget!!! :venter::venter:
Jeg kunne elske den for evigt!!! :wehuu::wehuu:

Hvor er de bare bedårende :wehuu:

Ja, de er skønne. Og sikke et fint hus. :slight_smile:

jeg krøb langs midterlinien i Kolding Storcenter til jeg kom til Built a bear eller hvad butikken hedder…der var ingen kunder, så jeg sneg mig ind…spurgte pænt om jeg måtte få eller købe en papkasse til mine killinger. Den unge ekspidient sagde at jeg da gerne måtte få en - blev så glad, og hun blev så glad over at jeg blev glad, at jeg måtte få ALLE dem jeg ville…men jeg er ikke sådan en som tager imod ting, som jeg ikke skal bruge bare fordi de er gratis - misbruge skal vi ikke - så jeg spurgte om 2, og den ene blev givet i søndags til værtindegave med lækre sommersandaler og kattelegetøj til min dejlige veninde…hun vil også gerne have en sådan lækker kasse til babyerne…jeg har dem altid, men plejer at logge børn ud og købe en bamse, så jeg kan få papkassen ;O)

er I klar til næste video? så tryk her

og sidste for idag - nu skal jeg jo ikke spamme jer i søvn

her er pottetræning

Åh nej - jeg skulle selvfølgelig også se din video, men Ebony - der ellers lå og sov sødeligt i hendes kurv - kom hoppende lige så snart hun hørte de små … og nu kan staklen ikke forstå, hvor alle kattene er henne, selvom jeg har forsøgt at forklare hende, at de er lige der på skærmen… Stakkels mis! :dokdok: - Det kunne godt være, at der var noget i det der med birmaer og intelligens … og måske også lidt noget om det der, med deres ejeres… :ups:

  • Men hold da op hvor er de skønne allesammen! :love2: Ebony ville elske at putte med, skulle jeg hilse at sige. :slight_smile:

Ih, total cuteness overload! :hjerte: Elsker deres lille hus… Og forstår da slet ikke hvordan I opdrættere får tid til andet end at observere og hygge med de der små pus :slight_smile: