Birma MOVIE

åååh! de små piv er da slet ikke til at stå for:hjerte:
Hvis jeg nu siger at du også totalt har ødelaagt min dag med de videoer… får jeg så mormis… med tilbehør??? - ja ikke!?:smiley:
jeg vil gladelig tage imod dem hele sommeren;)
hvor når skal vi aftale afhentningstidspunktet???

  • jeg har læseferie lige nu, så jeg har da ‘massere’ af tid?!
    :hjerte: :?
    venter spændt på svar…:smiley:

det har jeg ihvertfald heller ikke - MEN dog er jeg nød til at tjene lidt penge til tørkosten…og så er det super at være på arbejde, for der har jeg indimellem mere tid til putte end hjemme ;O) lige nu er jeg der også

Heidi

så længe jeg ødelægger folks dag med video, så kan jeg stadig godt se mig selv i spejlet i morgen ;O)

her er også lige en film, hvis du keder dig

:what::what::what::what::what::what:
:ked::ked::ked::ked::ked::ked:

Jamen nu har du altså lige ødelagt mit liv …!

… …
… … …
… … … … :? Får jeg så noget nu …?:? … :savle:

:smiley: … Ja ikke!!!:smiley: … jo!:cool:

De bliver godt nok strengt opdraget… :slight_smile:

ja ingen kære mor - ved hendes 1. kuld var det total fri opdragelse. Da ville hun IKKE have dem i fødekassen, og de løb rundt i hele huset fra de kunne gå…denne gang, så har vi ikke set dem i 3 uger og 1 dag, andet end vi gravede dem frem under bundstykkes i fødekassen…da kunne de næste ikke gå, fordi de ikke har prøvet det ;O) …så flyttede hun dem i “roderummet” og her holde hun styr på dem med hård hånd. Men sikke motorisk gode killinger - 4 uger gamle, så kravlede de lystigt op af kradsetårnet, og kom fint ned igen uden at falde… det plejer vores absolut ikke at kunne, som jeg husker det…så det gav mig og min veninde anledning til at tænke, om “en masse søvn og ro” giver bedre motorik…men det spørger jeg om i en anden tråd

Heidi

Det var pokkers. Hun har åbenbart revideret sine opdragelsesmetoder, for her var det da meget tydeligt, at killingen ikke skulle så meget som tænke på, at kravle ud. Og vil man ikke høre, må man føle…
Nu er det jo nok ikke fordi hun har hørt om hende den amerikanske Tigermor, men et eller andet må der være sket, der har fået hende til at gøre det anderledes denne gang. Pudsigt er det i hvet fald… :smiley: