Birtheras

Så må jeg vel hellere også presentere mig. Jeg hedder Birthe og er en moderne form for sigøjner. Jeg bor sammen med min dejlige mand Finn og mine tre persere i Auribeau sur Siagne i Frankrig, i Gstaad i Schweitz og Fuglslev, Ebeltoft i Danmark. Jeg er årgang 1959 og oprindelig Århuspige og uddannet tjener. Jeg har en datter på 23 som bor i Skødstrup v Århus sammen med boyfriend Peter og en pap søn på 37 som pt bor på Lolland men som snart flytter til Haderslev egnen.

I forbindelse med min mands arbejde har vi boet i London, Alexandria i Egypten, Istanbul i Tyrkiet, Mandelieu Frankrig og til sidst Moskva i Rusland.

Jeg har ikke været på arbejdsmarkedet siden vi forlod Alexandria (der arbejdede jeg som room division manager) men har været meget aktiv inden for godgørende formål. Vores gruppe tog sig meget af Babyhuse, unge i fængsler, gadebørn, suppekøkkener, de ældre og meget meget mere. Det var utrolig interessant og fyldte rigtig meget i mit liv.

Vi fik Sophie da vi boede i Alexandria og senere Victoria da vi kom til Rusland. Vores seneste katter er Charlie og Nunuu som vi har fået her i 2008.

Vores katte fylder ret meget i vores liv. De er medlem af vores lille familie på lige fod med os. De rejser altid med os næsten uanset hvor vi rejser hen…dog har der været et par gange hvor mormor og morfar har taget over.

Jeg er et utrolig ærlig menneske…næsten for ærlig siger min mand som mener at jeg godt kunne stikke en hvid løgn bare engang imellem. Jeg interessere mig for min familie (inclusiv katte), mine venner, hus og have, god vin, god mad og så elsker jeg at have gæster. Min holdning er at jeg kan alt indtil det modsatte er bevist.

Min mand syntes dog at livet er blevet lidt svære siden de sidste to misser er kommet til, han taler nemlig for kattene og nu er der jo hele tre der skal udtale sig…lol

Velkommen til Birthe…

Dejligt at se dig herinde…

Velkommen til dig Birthe [bigloony] Glæder mig til mange hyggestunder…

Velkommen Birthe
dejligt at se dig herinde…

[smilie=hate-bravo.gif]

Stort velkommen til dig, Birthe. Dejligt, at du også er at finde herinde. Du er så dejlig positiv og ærlig - og beskyld mig nu ikke for at stå i ledtog med din mand. -høhø -engel

Velkommen til dig Birthe -HUG

Velkommen Birthe - altid på mærkerne og frisk på at skrive. Og med et meget stort hjerte for dine katte. -HUG

-balloons velkomme dejligt at se dig her

Hey du skønne kvinde… Dejligt at have dig her inde… -weee

hej Birtheras

Dejligt at du er herinde hos os -bananer

Hej Birthe…

Velkommen til -blomst

Dejligt også Franskmænd finder vej hertil [smilie=hate-tunz.gif] -hæhæ

Velkommen til Birthe ;o)

Dejligt at se dig herinde,din skønne qvinde [smilie=hate-smile.gif]

ja hejsa birthe og et kæmpe velkomst kram til dig, dejligt at du vil være blandt os kattegale

Tak for den søde velkomst alle sammen -tak

-velkommen så er kattegale blevet international …Deeeejligt -HUG

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Birthe -bear -bear

Hey Birthe

dejligt du er med os [smilie=hate-tunz.gif]

håber du får det alletiders herinde - vi er bare glade for at du har joinet vores lille fest -hop

Knus og mange -pote dask

Miss T

Velkommen

velkommen til -ballon

Hej Birthe

Du får også lige en meget forsinket hilsen [bigloony] -velkommen