BIS hunkastrat begge dage i Flensborg 19-20/11 2011

Idag åbner man så sin mailbox og der popper så billeder op taget af fotografen på udstillingen af vores smukke DIVA Dronning.

Dronningen blev jo BIS begge dage og her er hvad fotografen fik af billeder under BIS panelet søndag hvor hun jo gjorde RENT BORD med ALLE dommerstemmer <3

Stort tillykke - hun er da også bare lækker

MVH
Gitte

mange tak

Hold da op…både flot gjort og sikke dog en flot mis. Kæmpestort tillykke

Stort tillykke med smukke Celinea :hjerte::hjerte:

[QUOTE=Vandoll;768855]Idag åbner man så sin mailbox og der popper så billeder op taget af fotografen på udstillingen af vores smukke DIVA Dronning.

Dronningen blev jo BIS begge dage og her er hvad fotografen fik af billeder under BIS panelet søndag hvor hun jo gjorde RENT BORD med ALLE dommerstemmer <3

[/QUOTE]

Årh smelter sgu helt.
Dronningen over alle Dronninger, Celinea ved præcis hvordan hun skal præsentere sig, hun er bare sååå vidunderlig.
Er så glad for at jeg måtte bære hende begge dage dernede i Flensburg til Best In Show. Også at jeg måtte bærer hende da hun skulle til nominering om søndagen hos Jørgen Billing.

Øjj hvor er hun smuk - smukke øjne og dejlige krammevenlig :smiley:

tak allesammen… den kat kan få mig til og tude <3
Selvtak Kia… du er sku en ENER… det er en ære du vil hjælpe med Celinea til både BIS og NOM.
EN person som dig skal man lede længe efter :wink:

Hun var bare dygtig! Skønne pige :slight_smile: Tillykke endnu en gang…

Den der mail med billeder, er det alle BIS kattene der får det? (Min venindes MCO blev jo BIS)

Eva: tror jeg næppe :wink:
Har selv fundet hans hjemmeside og tilføjet ham via facebook osv. og derfor har han sendt mig billederne da han selv kunne huske jeg havde haft en biskat.
Ja hun var dygtig selvom du jo regnede med en anden vandt :wink:

[QUOTE=Vandoll;768880]tak allesammen… den kat kan få mig til og tude <3
Selvtak Kia… du er sku en ENER… det er en ære du vil hjælpe med Celinea til både BIS og NOM.
EN person som dig skal man lede længe efter ;)[/QUOTE]

Vil altid hjælpe jer og give en hånd. Hun er sgu en dejlig kat at præsentere ligesom jeres andre smukke vidunderlige katte

[QUOTE=Vandoll;768888]Eva: tror jeg næppe :wink:
Har selv fundet hans hjemmeside og tilføjet ham via facebook osv. og derfor har han sendt mig billederne da han selv kunne huske jeg havde haft en biskat.
Ja hun var dygtig selvom du jo regnede med en anden vandt ;)[/QUOTE]

Ikke regnede. Troede faktisk det ville være jeres, derfor blev jeg så overrasket da det var det jeg troede var en anden kats nummer :tihi: Det var så bare mig der ikke kunne huske forskel på 142 og 162 eller hvad det nu var :høhø:

Stort tillykke igen :flag: - det er blevet nogen dejlige billeder af den underskønne Diva.:hjerte:

FinnFrode: årghh ja jeg klager skam heller ikke :wink:

men lidt underligt hvis katten som INGEN stemmer havde fået lørdag ville blive BIS søndag :wink: og så endda ENSTEMMIGT :wink:

Ja, men nu fulgte jeg jo ikke så godt med i hvem der fik hvilke stemmer og hvor mange :slight_smile:
Jeg blev bare lige glad over at jeg troede at nogle jeg kendte havde vundet - det var så bare nogle andre jeg kendte :høhø:

Flot kat med et flot resultat. Stort tillykke.

Stort tillykke til jer og dronningen :flag: Rigtig godt gået…