"Bismo"

Gizmo har gjort det igen.
Han er lige blevet BIS han huskat hos Britta Busse.
Så nu venter vi på sceneshow, det har vi ikke prøvet før i Katteklubben.
I dagens anledning er Gizmo nu omdøbt til Bismo. :høhø:

TILLYKKE med bissekatten :wink: ! :thumbup:

Tillykke :flag:

Tillykke :slight_smile:

Så har vi været hjemme en times tid (det blev lige til en omvej forbi noget tilnærmelsesvis spiseligt på vejen hjem) og dagen er ved at bundfælde sig.

Jeg fatter stadigvæk ikke en brik, akkurat ligesom jeg ikke gjorde i Grenå for 14 dage siden.

Igen havde Gizmo konkurrence, den sødeste, kærligste missemand som vi havde glæden af at have som burnabo hele dagen - og alligevel valgte Britta Busse min pensionist som dagens bedste han.

Det blev altså til endnu en førstegangsoplevelse for mig - en BIS kat i Katteklubben. Og jeg faldt hverken opad trappen eller nedad trappen eller på scenen - til gengæld tog låget på Gizmos pokal sig lige en flyvetur ned blandt publikum hvor min bror heldigvis fik fanget det. Gizmo var fuldstændigt ligeglad med det hele - som sædvanligt - han hang bare i armen på mig og spandt og kiggede lidt småforelsket på Marianne Roth :tihi:

Ih altså…hvis det bliver ved med at gå sådan her ender det jo med at han alligevel kan nå at få en DSM klistret bag sit navn, nu mangler han da “kun” 6 gange på scenen mod de 8 han manglede for 14 dage siden :høhø:

Jaja, man har vel lov at drømme, det koster ikke noget :rock:

Stort tillykke med ham!! Det er bare så flot! :smiley: (ligesom ham <3)

Tillykke :flag:

TILLYKKE med den fine titel til en fin mand :flag::flag::flag: