Bjergene 13 uger

Så blev de 13 uger :slight_smile:
Her er gang i den skal jeg da lige love for…hvad den ene ikke kan…DET kan en anden :høhø:

Så hvis nogen trænger til liv i huset så er der 4 ledige bøller her :høhø:
Rækkefølgen er
Galibier
d’Huez
Tourmalet
Ventoux
Madeleine

Kan Lisbeth så snart få forbud mod at vise de killinger - de er simpelhen alt, alt for lækre til at vise frem på et forum som dette. :venter:

Det er jo ikke første gang, der vises overskønne killinger fra Coon Danica - og nu synes jeg, at det kan være nok!

:muhaha::muhaha::muhaha::muhaha::muhaha:

Hvor er de søde… :yah:
De er bare søde - og fotogene…

Hvor er de blevet skønne - allesammen. Jeg kan slet ikke udpege den foretrukne blandt dem mere…
Fem hjerter :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: fra Høje Taastrup. :slight_smile:

Åhhhh nej der er den igen den søøødddeeee killing … stop med at sætte de billeder på hele tiden :love2:

De er pragtfulde alle sammen men d´Huez er klart min favorit, han er skøøøøøøøn.

[QUOTE=Eva;713980]Kan Lisbeth så snart få forbud mod at vise de killinger - de er simpelhen alt, alt for lækre til at vise frem på et forum som dette. :venter:

Det er jo ikke første gang, der vises overskønne killinger fra Coon Danica - og nu synes jeg, at det kan være nok!

:muhaha::muhaha::muhaha::muhaha::muhaha:[/QUOTE]

Tak Eva :slight_smile:

[QUOTE=Apollo;713988]Hvor er de søde… :yah:
De er bare søde - og fotogene…[/QUOTE]

Ja…og værre end en sæk lopper når de skal fotograferes :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;713992]Hvor er de blevet skønne - allesammen. Jeg kan slet ikke udpege den foretrukne blandt dem mere…
Fem hjerter :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: fra Høje Taastrup. :)[/QUOTE]

Jeg kan næsten heller ikke…bliver af og til i tvivl om hvem der skal blive her :tihi:

[QUOTE=Kattetøsen-too;713997]

Åhhhh nej der er den igen den søøødddeeee killing … stop med at sætte de billeder på hele tiden :love2:[/QUOTE]

Hun er altså stadig din favorit :smiley:

Han er også herlig…en rigtig lille mini-Pepita :slight_smile:

Dejlige missere - og rigtig flotte billeder af dem :slight_smile:

Pepita klonen sender du bare herhjem :lovelove:

Hvor er de skønne :inlove::inlove::inlove:

Tak :slight_smile:

Okay…har du en vi kan bytte med :høhø:

Tak :slight_smile:

Coon Danica : Hun er altså stadig din favorit :smiley:

Ja det er hun :love2: !!! Jeg er fuldstændig vild med det farvespil hun har i pelsen … man kunne godt blive fristet til at få en kat mere :smiley:

Hvor er de bare super skønne hele flokken :hjerte:

[QUOTE=Kattetøsen-too;714070]Coon Danica : Hun er altså stadig din favorit :smiley:

Ja det er hun :love2: !!! Jeg er fuldstændig vild med det farvespil hun har i pelsen … man kunne godt blive fristet til at få en kat mere :D[/QUOTE]

Jeg kan også godt lide den farve. :slight_smile:
Ja…bliv nu fristet til en mere :tihi: