Black & White

Når vi nu bor i et lille hus må vi jo dele pladsen selvom vi ikke kan lide hinanden :høhø:

Som kat skal man godt nok finde sig i meget … :venter:

:tihi:

Ajji de smukke stakkels mislinger

De er bare så skønne:wehuu:

Orv hvor er de fine. Men jeg kan forstå man ikke skal forvente de ligefrem lægger sig som YinYang? :wink:

nuuuiiiii hvor er de søde :slight_smile:

Den hvide siger til den sorte:

. o O Nej, det problem har jeg ikke. Det må være ren indbildning, når nu føler dig overset og trådt på…

Skønne katte. :hjerte::hjerte: :slight_smile:

Nårrrr de er fine :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:slight_smile: Det er bare et kanon billede, hvor tankeboblerne bare kommer helt af sig selv :smiley:

So very very cute:hjertehop:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Sikke nogle skønne hanbasser :inlove: De ser da ikke ud til at være så meget uvenner :tihi:

Hvor er de skønne :smiley: :smiley:

:høhø: det er også strengt - der må købes en læderstol til :slight_smile:

Og den skal være hvid og være charlies…det må der da kunne komme endnu et super harmonisk billede ud af :høhø:
Dejligt billede Birthe :slight_smile:

Tak allesammen og de er skam ikke uvenner :høhø:

Jamen Elisabeth, vi købte jo den sorte stol til Nunuu så vi kunne se ham og røde møbler til Charlie :høhø:
Tror nu de er farveblinde eller også høre de ikke efter når vi fortæller dem hvor de bør ligge :slight_smile:

De er skønne de to :hjerte::hjerte:

[QUOTE=birtheras;800076]Tak allesammen og de er skam ikke uvenner :høhø:

Jamen Elisabeth, vi købte jo den sorte stol til Nunuu så vi kunne se ham og røde møbler til Charlie :høhø:
Tror nu de er farveblinde eller også høre de ikke efter når vi fortæller dem hvor de bør ligge :)[/QUOTE]

Ja men jeg kom også til at tænke på at det duer ikke helt alligevel med min ide, for så ville du også være nødt til at farve Charlies hale hvid… for den perfekte symmetri…:klapper:

LOL

Tak Lisbeth :slight_smile:

Hvis jeg nu ved et uheld kom til at vaske ham med Charlies shampoo, ville det ikke hjælpe en del…to nye hvide stole skulle så indkøbes :høhø: