Blækpatroner

Min printer kan nu på ingen måde mere…
LIDT irriterende når jeg nu skulle printe en “print-selv-billet” fra DSB! Skal bruge den i morgen! Håber det er nok at jeg har min computer med og på den kan vise de kære DSB folk at jeg altså HAR købt billetten :S

Nå… spørgsmålet er:

Hvor kan jeg købe nye patroner ?
Printeren er en HP Deskjet 2050.

Har selvfølgelig prøvet at google det, men det er meget få steder jeg overhovedet kan finde min printer :frowning:
Det billigste jeg har fundet er 437 kr.
For en farvepatron på 6ml og en sort på 8ml. Det er med fragt.

Håber nogen kan hjælpe mig til måske at finde det lidt billigere…
(Og hvis nogen ved noget om, om det er okay at vise computeren ville jeg også blive glad) :slight_smile:

Jeg har flere gange bare vist min print selv bille på computeren og det siger kontrollørerne at de er helt i orden, så ingen problemer i det :slight_smile:
Mht blæk så plejer vi at købe vores blæk til vores hp printer, i føtex - der har de et pænt udvalg :slight_smile:

Jeg køber nogen gange her http://www.inkclub.com/ProductList.aspx?CtryNo=208&LangNo=45&Group=inkjet&Brand=hp&Model=DeskJet+2050

Ja den fandt jeg også… men de havde selvfølgelig udsolgt af de virkelig billige… :frowning: Så det endte med de var dyrere end de andre jeg fandt

Fandt lige denne Køb Blækpatroner til HP Deskjet 2050 | Bestil dine patroner her

Her handler jeg
http://www.ibob.dk/showmodel.php?model=Deskjet

Hehe… det er lige præcis den jeg ender med at bestille fra hvis jeg ikke finder noget bedre :smiley:

Det er jo lige før du kan få en ny printer til den pris som du skal give for patroner :slight_smile:

Jeg er så heldig at jeg køber igennem et firma i Frankrig som ofte sender en check med på 25 eller 50 euro hvis man køber over et vist beløb. Jeg køber så flere af gangen og kommer så over beløbet og kan nyde godt af checken og dermed få billigere cartridges :slight_smile:

Det var lige netop derfor jeg lige ville spørge herinde… hehe… tror vi gav 399 for printeren !

JPG Stables har refil patroner, prøv dem :slight_smile:

Men de har ikke til min printer :frowning: