Blærebetændelse, symptomfri Hvornår?

Hej allesammen :grinning:

Min ene søde kat Bente på 9 år, blev i går dårlig og begyndte at gemme sig mærkelige steder.
Hun er en klassisk Exotic så er altid sammen med os, så vidste der var noget galt, så tog hende til dyrlægen i morges.

Det viste sig at hun har blærebetændelse, og ingen krystaller heldigvis.

Hun fik smertestillende og antibiotika.
Vi hentede hende så hun var hjemme kl 14, spiste med det samme hendes vådfoder og lyse sig til at sove på sofaen.
Omkring kl 19 gemte hun sig igen, men ville gerne komme frem for at få hendes aftensmad.

  • Men smuttede med det samme derefter igen.

Ja lang historie for mit spørgsmål :see_no_evil:

Spørgsmålet er om jeg bør være bekymret eller er der en chance for hun bare gerne vil være i fred?
Er så bekymret :pensive:

Et lille billede fra hun gemmer sig :frowning:!billede

Jeg tror ikke, du skal være bekymret.

Det er godt, du var opmærksom på, at hun opførte sig anderledes og kom af sted til dyrlægen. Nu skal antibiotika have lov at virke sammen med det smertestillende, så hun kan begynde at føle sig normal igen. Så tænker jeg nok, hun også vil begynde at opføre sig normalt igen.

Hvis hun bliver ved med at gemme sig og ikke vender tilbage til sit normale jeg i løbet af nogle dage, kan det være, du lige skal ringe til dyrlægen for en sikkerheds skyld.

Mange tak for svaret!
Kan se hun går frem og tilbage her i nat og kom også i seng… Så tror det er godt nok :slight_smile:

5 Synes om