Blandede bolcher fra de varme dage

Jeg har lige tømt mit kamera for billeder og stødte på et par stykker jeg synes I skal se.

Først Gizmo der gerne vil sige mange tak til Brita for bonus-nullerputten. Den står på mit trimmebord på altanen og han elsker at ligge der og blunde når solen ikke står lige ind:

Og Junior har pludselig opdaget min oldgamle radiatorseng…måske fordi den lige nu hænger på den lille radiator ved siden af min seng, så han kan holde øje med mig uden at blive tvunget til at ligge i arm :tihi:

Devi på en af de varmeste dage i sidste uge - hun ser nærmest ud som om hun er smeltet ud over kanterne af hylden i kradsetræet:

Og fornuftige Niggi gik da “bare” ud og lagde sig i badekarret - dejligt køligt:

Og så vil jeg lige blære mig…jeg har rent faktisk fået hængt lidt billeder op i stuen…mangler stadig en del, men det er da en begyndelse :thumbup:

Tak for kigget. :wehuu:

Tina, det ser ud somom at du er ved at være på plads - eller misserne har helt sikkert fundet deres pladser -høhø

Mine misser flader også helt ud i varmen og kan også findes i badekar og des lige -høhø

Dejlige billeder af de skønne misser :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Super dejlige misser :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Du har nogen skønne misser og særlig Gizmo i sin prikkede seng er dejlig.
Knus Elin

Tak for kigget - hvor ser Junior bare fantastisk dejligt bøvet ud :smiley:

Alle dine misser er bare så dejlige :iloveyou:

JØØØSSES hvor den sorte mis dog klæder hans seng. Sjældent har jeg set noget lignende :rock:
Tak for kigget :ok:
Brita
nb…tror nok jeg har mere stof med prikkerne på :tihi:…hvis nogen skulle være interesseret :fin:

Sikke skønne billeder! :slight_smile:

Misserne ser godt nok ud til at nyde deres nye hjem - håber deres Mor ser nogenlunde ligeså tilfreds ud :slight_smile:

/Mette

[quote=kamikaze;217521]JØØØSSES hvor den sorte mis dog klæder hans seng. Sjældent har jeg set noget lignende :rock:
Tak for kigget :ok:
Brita
nb…tror nok jeg har mere stof med prikkerne på :tihi:…hvis nogen skulle være interesseret :fin:[/quote]

Ja tak, jeg købte jo et tæppe med prikker på, som er placeret ovenpå printeren.
Og kunne sagtens bruge et mere, det er så dejlig friskt i farverne. :rock:

Mange tak for de fine billeder af dine smukke katte.:wehuu:

En stor fornøjelse.
Hvornår mon man bliver træt af at se på katte…:inlove:

Årh hvor er det nogle lækre grønne glugger din sorte panter har! savle

Jeg har altså et sindsygt blødt punkt for grønøjede sorte bamser! suk

[quote=KKH;217563]Ja tak, jeg købte jo et tæppe med prikker på, som er placeret ovenpå printeren.
Og kunne sagtens bruge et mere, det er så dejlig friskt i farverne. :rock:[/quote]
Ja FRISK er lige ordet. Fortæl hvor stort det skal være og det vil blive syet. ER igang med dit burgardin :thumbup:
Undskyld Tina, vi ødelægger din tråd, skal nok stoppe :tihi:

[QUOTE=Gry Gressbakken;217585]
Jeg har altså et sindsygt blødt punkt for grønøjede sorte bamser! suk[/QUOTE]

Så skal du da have dig en Ebony - en knaldsort ORI med de skønneste grønne øjne, man kan tænke sig:hjerte: ABY og ORI burde egt kunne gå helt fint sammen-engel

dejlige billeder er din skønne flok :inlove:

Dine billeder hænger fint over dit fjernsyn :thumbup:

Jeg vil MEGET gerne se flere billeder af din smukke sorte misser! :slight_smile: :smiley:

LOL! Du lokker! Fy! Skam dig!

Jamen så må jeg lige se om jeg kan samle en ordentlig bunke billeder til en Gizmo-tilbedelsestråd -høhø